Gå til innhold

Jacobs utvalgte - er det noe bedre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De honningglasserte nøttene, de er gode!

Anonymkode: 253e4...3e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tror isen til Jacob aall er uten karragenan. Blir hvertfall ikke dårlig i magen etter den. 

Anonymkode: 5e451...c4e

Jacob Aall har så vidt jeg vet ikke noe med Jacobs utvalgte å gjøre. 

Anonymkode: 9a620...0db

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

De honningglasserte nøttene, de er gode!

Anonymkode: 253e4...3e6

Ååh? Hva bruker du de til? Nå fikk jeg lyst å prøve, har lurt på de før 😊 (Nei, nå sjekket jeg, jeg må ha tenkt feil, for de har jeg jo smakt, de er kjempegode! Jeg tenkte på sånne nøtter som ligger i flytende honning? Vet ikke hvor jeg har det fra)

Jeg synes ellers Jacobs har mye bra, kjøper alltid inn litt ekstra når det er tilbud :Nikke:

Endret av Rumle
Skrevet

Prøvde sennep fra Jacobs, der må noen av smaks-testerne vært på julebord. Fysj..

Luxus preget over emballasjen betaler vi nok endel for, og noen av produktene er ikke en gang på høyde med rimeligere alternativer. Påleggs alternativene og noen av spesialitetene er bra.. synes jeg.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Av brød kjøper jeg nesten bare Jacobs Speltbrød.

Jeg sluttet å lage pesto selv fordi jeg syns Jacobs er like god som hjemmelaget.

AnonymBruker
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (På 30.7.2022 den 14.59):

Jeg er mer nysgjerrig på hvem denne Jacob er. 

Det startet med mathuset Jacobs på Holtet i Oslo. De har over 85 års erfaring med å finne gode produkter, og med produktserien Jacobs Utvalgte ønsket vi i MENY å dele de beste råvarene med deg.

Produsentene er håndplukket fordi de kan levere produkter som skiller seg ut. Mange av produsentene er lokale og relativt små, som Iskremgården på Jæren og Hanasand gård og gartneri på Rennesøy.

Suksessen hadde ikke vært mulig uten kundene, som fortsetter å velge det beste. Det er på grunn av deg at MENY har et stadig større utvalg av kvalitetsprodukter i hyllene.

https://meny.no/tema/jacobs-utvalgte/Hva-er-Jacobs-Utvalgte/

Anonymkode: ab224...680

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper mye Jacobs, spesielt nå i sommer som det er  3 for 2 på Meny (er vel de som har flest varer også)

Pasta og pastasaus med chili er bra, og baconet er det beste som finnes i butikk. Pølsene er gode, spesielt de rå. Digger nøttene og potetchipsen, sjokoladen er ok (ikke favoritt) Kaffen er bra, te ok. 
Ikke så brødperson, men speltbrødet og alpebrødet kan absolutt funke. 
Olivenoljen er kanskje ikke så spess, men liker flasken så kjøper den hvis det er tilbud😆

Anonymkode: ab224...680

Skrevet

Er "avhengig" av Jacobs speltbrød (Alt annet smaker gammel kneipp i forhold... :ler: ) så vi kjøper et par esker hver gang de er på tilbud. Pastasausen er også den absolutt beste av de som kan kjøpes ferdig på glass så den er den jeg tyr til når egen tomatproduksjon og krefter ikke strekker til. 

Skrevet
On 7/30/2022 at 3:04 PM, AnonymBruker said:

Ja, synes nøttene, pestoen, skinken ihverfall er god. Og konfekten og lakriskulene. Kjøper når meny har 3 for 2, og de gavepakkene med sjokolade og lakris til meg og andre før jul på 3 for 2. er vanligvis sånn « first price» shopper på budsjett, men unner meg litt fra Jacobs utvalgte når det er kampanje. 

Anonymkode: 9feda...750

Jeg er også en fp budsjetter men om noe er på tilbud så kjøper jeg gjerne jacobs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...