Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns både Rooy og Morten har blitt veldig kjekke jeg, Andreas var ikke så verst heller. Tore ser ut som en helt annen person og burde ha trent mer vekter.

Linda så jo bedre ut hun også, men hun har da mye igjen. Danske Pernille har alltid vært vakker, men enda vakrere nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg og syns Tore såg avmagra ut... gjekk jo innover med magepartiet...

Skrevet

Det kari har sagt ang vekten til Tore i et radio intervju i dag er at han ikke er unormal.

Altså, vi er vant til at de fleste menn i hans alder er litt overvektige og har pondus, og derfor kan han se veldig tynn ut. Han er normalvektig men ønsker å legge på seg 5 kilo i muskler.

Han veier 75 kilo, 5 kilo mer enn min sambo som er 6 år yngre enn han. Og min sambo er tynn, men ligger innenfor normalen (han er og høy) Jeg er likevel enig i at Tore hadde kledd noen ekstra kilo. Men en av grunnene til at han ser så tynn ut er nok at han har masse ekstra hud på kroppen og lite muskler

Skrevet

jeg ble litt overrasket over hvem som vant. syns tore og andreas var de som hadde gått ned mest? :/

men tore ser for tynn ut.... syns han kledde å være litt rund i fjeset jeg! selv om jeg ellers ikke liker kraftige karer....

Skrevet

Leste nettopp et intervju med Tore i lokalavisen. Han er nå 75 kilo og 1,82 høy !!!!! LITT i underkant av hva som er sunt spør du meg.

Skrevet
For å være ærlig så fikk jeg litt sjokk når jeg så Tore!

Fra å være en røslig kar( ja litt for mye seff) så han nå ut som han hadde sultet, syntes han så nesten sykelig ut. Ikke noe muskelmasse, tydelig at han ikke har trent med vekter slikt som man BØR gjøre når man slanker seg for å hindre for mye muskeltap. Kroppens hans så mye eldre ut en det han er.

Ellers så syntes jeg de fleste andre var veldig fine, de hadde en så flott glød.

Nå var vel poenget at de skulle være lettest mulig på veiing og ikke ha svære tunge muskler. Hadde han trent masse styrke før veiingen er det jo ganske sannsynlig at vekta ikke hadde stoppa på 75 kg.

Men fytte rakkern så forandra de er alle sammen. Hverdagen må jo være ganske mye lettere enn før. Imponert!

Skrevet

Synes de har vært knallflinke alle sammen!

Skrevet
Leste nettopp et intervju med Tore i lokalavisen.  Han er nå 75 kilo og 1,82 høy !!!!!  LITT i underkant av hva som er sunt spør du meg.

Min samboer veier 80 kilo og er 195 cm høy.. (Og ja, han er veldig tynn, men han knekker ikke, og er sunn.)

Skrevet
jeg ble litt overrasket over hvem som vant. syns tore og andreas var de som hadde gått ned mest? :/

men nå var jo verken tore eller andreas finalister, de var blitt stemt ut før de kom så langt, ergo spiller det ingen rolle om de som utstemt har gått ned mer en finalistene/vinneren.

det var kun en av de tre finalistene som kunne vinne, og for å komme blandt de tre finalistene, så kunne du ikke ha blitt stemt ut først. ;)

bortsett fra det, så hadde nok tore eller andreas vunnet DERSOM de ikke var blitt sendt hjem men var kommet til finalen.

Skrevet
Leste nettopp et intervju med Tore i lokalavisen.  Han er nå 75 kilo og 1,82 høy !!!!!  LITT i underkant av hva som er sunt spør du meg.

Sambo er like høy og 5 kilo lettere og ser ikke sykelig tynn ut! han kunne trengt 2-3 kilo i muskler bare... Kompisen hans veier ca 3 kilo mindre og er et par cm høyere, han er nok litt i tynneste laget...

Men man kan ikke se på vekt og høyde! Man må tenke på hva som passer den enkelte

Skrevet

Det er i følge sambo en helt normal vekt for en fyr på den høyden som ikke har noe særlig muskelmasse. Selv er han 185 og veier ca 80 (men har noe muskler). Men forskjellen var jo enorm, og han hadde nok gått litt vel raskt ned i vekt.

Skrevet
Nå var vel poenget at de skulle være lettest mulig på veiing og ikke ha svære tunge muskler. Hadde han trent masse styrke før veiingen er det jo ganske sannsynlig at vekta ikke hadde stoppa på 75 kg.

Men fytte rakkern så forandra de er alle sammen. Hverdagen må jo være ganske mye lettere enn før. Imponert!

Joa, det skjønner jeg. Hvorvidt det er sunt er en helt annen diskusjon. Det er en grunn til at eksperter sier max 1 kg ned i uka.

Syntes nå heller de skulle målt fettprosent, det er egentlig mye mer interessant syntes jeg.

Men men for all del, bra jobbe av alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...