Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så ulykkelig!Jeg har fulgt med på alle episodene av slankekrigen å i kveld når det er finale så får jeg søren meg ikke sett det :grine:

Livet er urettferdig..

Noen andre som følger med på slankekrigen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg pleier å se. Men fortvil ikke, jeg tipper det går i reprise neste helg

Skrevet
jeg pleier å se. Men fortvil ikke, jeg tipper det går i reprise neste helg

jo men er jo gøy å se den nå da:)

Skrevet

dvd-opptaker! Det har åpnet en helt ny verden!

Skrevet
dvd-opptaker! Det har åpnet en helt ny verden!

ja der sa du noe?

ser du nå?

hvem vinner a?

*nyskjerrig*

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Norske Tore hadde blitt skremmende mager. Kanskje han burde legge på seg litt igjen....

Skrevet

Men det norske laget vant alt i alt :) Alle hadde gjort kjempeinnsats!

Skrevet

Jeg er imponert over de aller fleste der, jeg!!! Og Norge vant jo lagkonkurransen!

Skrevet
Norske Tore hadde blitt skremmende mager. Kanskje han burde legge på seg litt igjen....

Enig der, kan se ut som han har gått litt for langt, håper ikke det, han må hvertfall slutte nå...

Skrevet
Enig der, kan se ut som han har gått litt for langt, håper ikke det, han må hvertfall slutte nå...

vant rooy?

Skrevet

Har ikke han en kone med anorexia også ?

Skrevet

Enig. Han så jo nesten syklig tynn ut... :overrasket:

Skrevet
Enig. Han så jo nesten syklig tynn ut...  :overrasket:

Jeg synes også at han så veeeldig tynn ut. Uff! :sjenert:

Skrevet

Jeg er mektig imponert over dem alle. Enig i at Tore kanskje var litt i tynneste laget, men det er nok veldig lett å se seg blind på sin egen kropp.

Skrevet

For å være ærlig så fikk jeg litt sjokk når jeg så Tore!

Fra å være en røslig kar( ja litt for mye seff) så han nå ut som han hadde sultet, syntes han så nesten sykelig ut. Ikke noe muskelmasse, tydelig at han ikke har trent med vekter slikt som man BØR gjøre når man slanker seg for å hindre for mye muskeltap. Kroppens hans så mye eldre ut en det han er.

Ellers så syntes jeg de fleste andre var veldig fine, de hadde en så flott glød.

Skrevet

Jeg ble også kjempeimponert over alle, men er enig i det de sier om Tore.

Linda var kanskje den jeg ble mest glad over - hun så ut som om hun hadde fått det så bra!!

Skrevet

Rooy var jo blitt så søt! hehe, måtte le av sånn han så ut før ....Og ja, Tore så ikke frisk ut. Så nesten ut som en sliten narkis!

Kanskje ikke så lett heller. Nå går det kanskje andre veien, at han blir for tynn? Det blir jo ekstremt uansett hvilken vei han går virker det som. :overrasket:

Skrevet

Alle her nevnet Rooy og Tore....men jeg er full av beundring når det gjelder Andreas!!!! Det er jo helt sykt å tenke på at han har slanket bort kilo tilsvarende en hel mann!! Jeg tar av meg hatten for han og håper han klarer å holde på vekta i fremtiden også.....han var jo blitt litt kjekk til og med ;)

Skrevet

Enig at det plutselig var mange kjekkaser og søte babes der. Særlig Rooy var jo wow.. Og Linda var virkelig pen nå, for å ikke snakke om hun danske (blondinen)

Synes også at Tore burde gi seg nå.. Han så litt avmagret ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...