Gå til innhold

Skremte mobberne til barnet mitt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt barn har blitt mobbet av noen gutter det skoleåret her. 
Møtte de på butikken her en dag, de ble skikkelig stresset da de så meg og bare kastet fra seg varene og gikk inn i butikken.. jeg bare gikk bak de med korgen min og stirret de i nakken. De gikk raskt gjennom butikken mens jeg gikk rett bak de hele veien. Da de kom til kassen bare løp de ut av butikken. 
Jeg klarte ikke dy meg. Hadde jeg fått lov i norsk lov hadde jeg fille ristet de.. de er 15 år. 
Jeg snakket ikke med de, bare gikk tett etter de 

Anonymkode: 31469...725

  • Liker 4
  • Hjerte 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Oi så skummelt 

Anonymkode: 41322...2c8

Skummelt for guttene?

Anonymkode: 31469...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra gjort!

de føler seg skyldig tydeligvis siden de synes det var ekkelt å se deg

Anonymkode: 1b7dc...43f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du gjorde det! Du var ikke slem, voldelig, utagerende eller noe, men de ble garantert bevisst på at de ikke skal kødde mer med din familie eller deg.

Anonymkode: bc4fd...cbd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler dessverre på at det vil hjelpe.

Anonymkode: 3ad33...3b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde de godt av! 15 åringer bør være modne nok til å oppføre seg som folk, de er over den kriminelle lavalder også så er de voldelige mot din gutt så er det bare å anmelde drittungene til politiet.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.7.2022 den 16.44):

Mitt barn har blitt mobbet av noen gutter det skoleåret her. 
Møtte de på butikken her en dag, de ble skikkelig stresset da de så meg og bare kastet fra seg varene og gikk inn i butikken.. jeg bare gikk bak de med korgen min og stirret de i nakken. De gikk raskt gjennom butikken mens jeg gikk rett bak de hele veien. Da de kom til kassen bare løp de ut av butikken. 
Jeg klarte ikke dy meg. Hadde jeg fått lov i norsk lov hadde jeg fille ristet de.. de er 15 år. 
Jeg snakket ikke med de, bare gikk tett etter de 

Anonymkode: 31469...725

bra du ikke gjorde noe, det gjorde nemmelig jeg med mobberne til mitt barn og ble anmeldt av 2 av foreldrene, jeg bare snakke med dem, ikke skriking eller kjefting

Anonymkode: 08fa9...831

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog der blir barnet ytterligere mobbet for å ha en helt "psycho mamma"...

Anonymkode: 4bc8d...1aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

bra du ikke gjorde noe, det gjorde nemmelig jeg med mobberne til mitt barn og ble anmeldt av 2 av foreldrene, jeg bare snakke med dem, ikke skriking eller kjefting

Anonymkode: 08fa9...831

Fy faen, for noen snowflakes av noen drittforeldre! 😂 Blir helt flau! Kaste bort politiets ressurser ved å anmelde at du snakket med dem.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trur faktisk at jeg hadde dritit i norsk lov om barnet mitt ble mobbet.

Hadde lett slått ned en 15-åring.

Anonymkode: 0c75a...bdb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charlotte0 skrev (1 minutt siden):

Fy faen, for noen snowflakes av noen drittforeldre! 😂 Blir helt flau! Kaste bort politiets ressurser ved å anmelde at du snakket med dem.

helt enig med deg. de mente jeg truet dem, noe jeg aldri har gjort og det sa også de som var vitne til dette

Anonymkode: 08fa9...831

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

helt enig med deg. de mente jeg truet dem, noe jeg aldri har gjort og det sa også de som var vitne til dette

Anonymkode: 08fa9...831

Meld dem til barnevernet. Seriøst. Jeg synes alle foredre som ikke gjør noe med at barna deres mobber, bør bli meldt til barnevernet. Da kan man jo lure på hva som foregår i det hjemmet. Ingen barn eller ungdom blir vel psykiske mishandlere uten at det er en grunn til det?

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Oooog der blir barnet ytterligere mobbet for å ha en helt "psycho mamma"...

Anonymkode: 4bc8d...1aa

Absolutt! Min far var sånn som "tok" mobberne, så vi ble mobbet enda mer...

Anonymkode: 6c0b2...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

helt enig med deg. de mente jeg truet dem, noe jeg aldri har gjort og det sa også de som var vitne til dette

Anonymkode: 08fa9...831

Fy faen så flaut. 😂 tenker meg politiet fikk seg en god latter da de fikk inn den anmeldelsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

bra du ikke gjorde noe, det gjorde nemmelig jeg med mobberne til mitt barn og ble anmeldt av 2 av foreldrene, jeg bare snakke med dem, ikke skriking eller kjefting

Anonymkode: 08fa9...831

Hadde jeg snakket til de hadde foreldrene anmeldt meg også.. foreldrene der er gal. Barna er drittunger, og mobber, bøller og gjør mye faenskap. De foreldrene som prøver å si fra får et sant helvete med de foreldrene. De har til og med gått til politiet og diktet opp ting om andre barn for å ta igjen mot andre foreldre. 
Ikke mange foreldre som liker disse guttene eller mødrene. 

Anonymkode: 31469...725

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.7.2022 den 16.44):

Mitt barn har blitt mobbet av noen gutter det skoleåret her. 
Møtte de på butikken her en dag, de ble skikkelig stresset da de så meg og bare kastet fra seg varene og gikk inn i butikken.. jeg bare gikk bak de med korgen min og stirret de i nakken. De gikk raskt gjennom butikken mens jeg gikk rett bak de hele veien. Da de kom til kassen bare løp de ut av butikken. 
Jeg klarte ikke dy meg. Hadde jeg fått lov i norsk lov hadde jeg fille ristet de.. de er 15 år. 
Jeg snakket ikke med de, bare gikk tett etter de 

Anonymkode: 31469...725

du er rå ts !!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...