AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Jeg skal kjøpe en kattunge, og lurer på litt angående mat. Har lest det er lurt å la de bli vant til tørrfor, for hvis de får våtfor tidlig, kan det hende de bare vil ha det. Lar dere skål med tørrfor stå fremme hele tiden, slik at den kan spise når og hvor mye den vil. Eller setter dere frem litt og litt til «måltider.» Gir dere noe annen mat til kattunger? Jeg skal kjøpe en som er litt over 3 mnd. Anonymkode: 91137...c8c
Topsi Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skal kjøpe en kattunge, og lurer på litt angående mat. Har lest det er lurt å la de bli vant til tørrfor, for hvis de får våtfor tidlig, kan det hende de bare vil ha det. Lar dere skål med tørrfor stå fremme hele tiden, slik at den kan spise når og hvor mye den vil. Eller setter dere frem litt og litt til «måltider.» Gir dere noe annen mat til kattunger? Jeg skal kjøpe en som er litt over 3 mnd. Anonymkode: 91137...c8c Jeg lar alltid maten stå fremme hele tiden, så kan den spise når den vil. Vi forøvrig absolutt anbefale å kjøpe for på dyrebutikk, det på rema er fryktelig dårlig kvalitet på. Få gjerne med litt tørrfor fra den du kjøper katten av, og bland i det nye så den ikke får vondt i magen og diaré
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 Topsi skrev (1 minutt siden): Jeg lar alltid maten stå fremme hele tiden, så kan den spise når den vil. Vi forøvrig absolutt anbefale å kjøpe for på dyrebutikk, det på rema er fryktelig dårlig kvalitet på. Få gjerne med litt tørrfor fra den du kjøper katten av, og bland i det nye så den ikke får vondt i magen og diaré Ja, jeg skal få med mat derfra, og tenkte å se hvilken type tørrfor det er, så jeg får kjøpt det samme. Fra dyrebutikk. Anonymkode: 91137...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 Dette gjelder jo ikke mat, men trenger man å børste korthårede katter/kattunger? Trodde ikke det, men leste det nettopp ett sted. Anonymkode: 91137...c8c
Matas Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette gjelder jo ikke mat, men trenger man å børste korthårede katter/kattunger? Trodde ikke det, men leste det nettopp ett sted. Anonymkode: 91137...c8c Ja, gjør den vandt til det fra den er liten. Katter røyter en del, spesielt i røyteperioder, og da er det veldig greit at man kan børste de ved behov.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå