AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Del Skrevet 29. juli 2022 Må innrømme at jeg stusser litt over folk som sier/skriver konen. Det blir litt som å si Belgien føler jeg. Veldig gammeldags. Er ikke en person med veldig mange a endelser og sier Majorstuen. Samtidig så føler jeg at det blir veldig kunstig å tviholde en-endelser på enkelte ord. Snakker ikke om Bergensere nå altså. Men først og fremst om østlendinger og Oslofolk. Veldig få på Oslo vest som sier konen også. Anonymkode: 3b80a...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Del Skrevet 30. juli 2022 Konen min er fra Snarøen og bor nå på Røen. Anonymkode: c09bc...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #3 Del Skrevet 30. juli 2022 Jeg synes også det er merkelig med hankjønnsending på typiske hunkjønnsord, og omvendt. Type jenten, konen og typa. Det skjærer i øynene mine når jeg leser slike ord. Anonymkode: 82801...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 30. juli 2022 #4 Del Skrevet 30. juli 2022 Konen min er fra Grekenland. Vi liker aa se på cinematograf aag at høre på gramafonen med tipp-topp moderne orkestre. Noen ganger røiker vi hash, konen og mig, aag blir høie. Da svinger orkestrene meget. Pffft! LOL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå