AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Må innrømme at jeg stusser litt over folk som sier/skriver konen. Det blir litt som å si Belgien føler jeg. Veldig gammeldags. Er ikke en person med veldig mange a endelser og sier Majorstuen. Samtidig så føler jeg at det blir veldig kunstig å tviholde en-endelser på enkelte ord. Snakker ikke om Bergensere nå altså. Men først og fremst om østlendinger og Oslofolk. Veldig få på Oslo vest som sier konen også. Anonymkode: 3b80a...139
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 Konen min er fra Snarøen og bor nå på Røen. Anonymkode: c09bc...7f4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #3 Skrevet 30. juli 2022 Jeg synes også det er merkelig med hankjønnsending på typiske hunkjønnsord, og omvendt. Type jenten, konen og typa. Det skjærer i øynene mine når jeg leser slike ord. Anonymkode: 82801...114
Heydayotheinterweb Skrevet 30. juli 2022 #4 Skrevet 30. juli 2022 Konen min er fra Grekenland. Vi liker aa se på cinematograf aag at høre på gramafonen med tipp-topp moderne orkestre. Noen ganger røiker vi hash, konen og mig, aag blir høie. Da svinger orkestrene meget. Pffft! LOL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå