AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #21 Skrevet 23. august 2023 måbare80 skrev (1 minutt siden): Takk for tips ang utvidet test. Skal undersøke litt om det. Ønsker deg lykke til med fødsel og håper på friskt barn Tusen takk, og i lige måde❤️ Skriv gjerne her og fortell hvis dere drar og tester dette! Jeg håper å få flere barn, og da vil jeg vurdere dette på nytt. Anonymkode: 47550...1c8
måbare80 Skrevet 23. august 2023 #22 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tusen takk, og i lige måde❤️ Skriv gjerne her og fortell hvis dere drar og tester dette! Jeg håper å få flere barn, og da vil jeg vurdere dette på nytt. Anonymkode: 47550...1c8 Takk for det, det skal jeg gjøre ❤️
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #23 Skrevet 24. august 2023 Ieg tok Evita-test i Danmark på Ultralydklinikken. Det er en utvidet NIPT-test som tester for «alle kjente» syndromer. Fin opplevelse og jeg ble godt ivaretatt. Anonymkode: d931e...7ec 1
måbare80 Skrevet 24. august 2023 #24 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ieg tok Evita-test i Danmark på Ultralydklinikken. Det er en utvidet NIPT-test som tester for «alle kjente» syndromer. Fin opplevelse og jeg ble godt ivaretatt. Anonymkode: d931e...7ec Takk for tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå