Fluffy Skrevet 28. juli 2022 #1 Del Skrevet 28. juli 2022 Jeg har lest her inne en stund og har vurdert å opprette dagbok den siste tiden. Litt om meg, dame i midten av 40-årene som de siste 10-12 årene har gått opp 1-2 kg i året. Vekten viste all-time-high på 92 kg tidlig på våren. Jeg bærer forøvrig kiloene greit, men det er 20 kg fra hvor jeg bør være. Har tidligere vært aktiv med lagidrett og løping, men grunnet barn og oppfølging de siste årene har det vært lite egentlig. I tillegg begynte overgangsalder med en del resten kilo. I mars startet jeg veien mot et sunnere liv. Siden den gang har jeg trent 4-6 ganger i uken, hatt fokus på kosthold og gått ned 10-11 kilo. Trenger litt ekstra motivasjon nå på de siste 10-12 kiloene, så da tenkte jeg å oppdatere her. Blir veldig inspirert av å lese de andre dagbøkene, skal prøve å begynne å legge litt spor etter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffy Skrevet 29. juli 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 29. juli 2022 Skal prøve å logge treningsukene mine. Mandag- styrke med pt morgen, fjelltur på kveld Tirsdag og onsdag- joggetur motbakke 5 km, 1t økt Torsdag- fri Fredag- 1 t 15 min styrke, helkropp med fokus på ben og store muskelgrupper. Plan for helg: jogging lørdag og styrke søndag. På mandag starter hverdagen igjen. Før ferien trente jeg 3-4 morgenøkter. Har tenkt å starte opp igjen med det på mandag, men kjenner allerede nå at jeg gruer meg til det. Har mål om å passe en bukse uten at den strammer om 3 uker. Da skal jeg på fest, hadde vært kjekt om jeg klarer 2 kg ned til det. Neste uke begynner jeg å logge vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffy Skrevet 5. august 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 5. august 2022 (endret) Ny uke overstått. Fikk bare inn en treningsøkt forrige helg grunnet impulsiv kveld med gode venner, og god mat og drikke. Begynt på jobb denne uken, og fant ut at det var bare til å komme i gang med morgenøktene igjen. Har fått inn fire tunge styrkeøkter og to gode løpeøkter. Fornøyd med ukens innsats, men merker at jeg har vært mer trøtt i kroppen enn når jeg hadde ferie. Går seg nok til. Endring i kosthold har jeg klart å holde på de siste månedene, med litt mer kos i ferien. Nå er hverdagen startet, men kommer litt ulike aktiviteter de neste helgene som gjør at det nok blir litt mer inntak av flytende kalorier. Sånn er det å leve tenker jeg, desto viktigere å holde på forskjellen hverdag og fest. Vekten har ikke rukket seg de siste to ukene, men merker at kroppen er merkbart strammere. Begynner å logge vekt fra i dag av. Dagens morgenvekt var 81,6. Målet er 72 kilo til desember. Endret 5. august 2022 av Fluffy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå