Jr.Garcon Skrevet 31. juli 2022 #61 Skrevet 31. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 8.37): Jeg har nettopp kjøpt meg ny tv, etter å ha hatt en på 32” i mange år. Den nye er 75", så en god del større. Jeg har ønsket meg det lenge, siden jeg er veldig glad i å se film og serier. MEN nå synes jeg nesten det er litt flaut å ha så stor tv i den lille leiligheten min. Folk kommenterer det når de kommer på besøk. De ler og sier at du liker å se på tv,ja… Er det flaut med stor tv? Anonymkode: 3f18a...df9 Grattis med ny tv 👌 Når man er glad i å se film og serier så er det jo genialt med stor tv! Hvis du er eldre enn 13 år så må du jo ikke la den gleden bli ødelagt av en eller annen gjøk som ikke ser på tv/ syns det holder med en liten tv. Absolutt ikke flaut. Endret 31. juli 2022 av Jr.Garcon
-Missi- Skrevet 31. juli 2022 #62 Skrevet 31. juli 2022 Jeg har også stor TV, her får vi kommentarer men det er også fordi vi i omtrent 10 år ikke eide noen TV. Vi så på en liten pc skjerm. Så ble livet slik at jeg endelig fikk meg fulltidsjobb og jeg solgte også tomta jeg arvet fra pappa. Da kjøpte vi i 2019 en stor 70" TV med høytalere og en stor komfortabel rød sofa. Det tar halve stua her og TV dekker nesten hele stueveggen. Men Gud for en lykke det var når korona kom i 2020! Jeg og sønnen min som nå er 15 ble syke i starten av 2020 og var isolert inne i leiligheten i 3(!) Mnd! Tror jeg aldri har vært så fornøyd og hatt så god timing med et kjøp! Vi ser ikke vanlig TV men caster og på TV n var det inkludert Netflix og viaplay app. Vi bor i blokk og siden vi aldri har eid TV hadde vi masse utestående poeng på blokkas avtale med telia! Ble masse film og serie kvelder uten å betale ekstra for det😎😊 Nå har jeg også masse bokhyller med bøker og leser mer bøker en de fleste jeg kjenner men hadde skikkelig vårrengjøring her og kastet masse. Nå kjøper jeg ikke lenger bøker men låner på biblotek. Leser akkurat nå sånn 8 bøker samtidig så er jo ikke sånn at man bare ser å TV. Går 1 mils tur 4x uka også så både går tur og leser mer bøker enn noen andre jeg kjenner 😊tror heller folk som kun kjenner voksne meg blir litt sjokkert over at det ikke er så mange bøker her lenger men en stor tv😉men jeg husker som konfirmant kjøpte jeg TV og Playstation + sykkel for pengene så All tid hatt varierende interesser. Men tror mange trodde jeg var " sær' som ikke hadde TV så mange år da det egentlig handlet mer om økonomi og prioriteringer. Kjenner den tenåringen inni meg har lyst på Playstation til denne tvn og 😎 det morsomme er at jeg også i korona kjøpte meg sykkel for første gang siden den gangen jeg var konfirmant 😂så ringen er litt sluttet på et vis 🤔eller man kan si at jeg på mine eldre dager havnet tilbake i tenåra og jeg er verken gammel nok til 40 års krisa eller er mann 😎😁 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #63 Skrevet 31. juli 2022 Jeg har ganske liten tv selv, men tenker ikke over hvor stor/liten tv andre har. Det ville ikke falle meg inn å kommentere andres tv eller interiør, i hvert fall ikke om jeg mente noe negativt om det. Anonymkode: 20838...cd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå