AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Noen som vet om kaféer en kan ha med hund i Bergen? Tenker selvsagt utendørs, men gjerne under tak om det regner. Og gjerne tips om fine plasser/parker en kan lufte hunden? (Tenker ikke på fløyen nå). Anonymkode: 9bd12...cd0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Bergen kaffebrenneri, den er også rett ved nygårdsparken. Anonymkode: 37e1e...e39
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bergen kaffebrenneri, den er også rett ved nygårdsparken. Anonymkode: 37e1e...e39 Takk for tips! 👍 Hadde hunden med i byen i går. Vi gikk i nygårdsparken og så innover til bryggen. Var steder å sette oss ned ute, men hvis jeg hadde vært alene med han så hadde det ikke vært så lett å få seg en kopp kaffe merket jeg meg. For hvis en må inn for å bestille, så blir det en liten utfordring når hunden må vente utenfor. Savnet å kunne bestille mat og drikke utenfor. Synes også det var mye glasskår i gatene enkelte steder. Særlig ved brostein. Så det var ikke alltid særlig å gå med hund i byen. Anonymkode: 9bd12...cd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå