AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #21 Skrevet 27. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bruk nettet. Min mor har ei venninne på 62, hun møter menn på nettet. Ordentlig oppegående dame. Normalt utseende (5 av 10), men smilende og sosial. Ingen problem for henne å få seg menn. Anonymkode: 9e7a1...e7f En ting til. Menn til det formål du søker, kan du finne på Tinder. Nå er jeg 39, men er på Tinder og har aldersinnstillinger opp til 54, og det er flere i den alderen der. Synes du skal prøve å starte med en Tinder profil. Det er kjapt å lage, og så kan du komme deg ut på noen date:) Ikke tenk at det er flaut. De som ser deg, er deg jo selv. Kun menn som kan se deg, om du velger "hetrofil innstilling". Dessuten kan du blokkere alle du har nummeret til, så de ikke ser din Tinder profil. Anonymkode: 9e7a1...e7f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #22 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bruk nettet. Min mor har ei venninne på 62, hun møter menn på nettet. Ordentlig oppegående dame. Normalt utseende (5 av 10), men smilende og sosial. Ingen problem for henne å få seg menn. Anonymkode: 9e7a1...e7f Men ok menn? Menn i seg selv er ikke viktig. Det må være en snill og greit oppegående fyr for at jeg ønsker dette. Hvilke nettsteder bruker hun? Anonymkode: 5adc8...042
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #23 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En ting til. Menn til det formål du søker, kan du finne på Tinder. Nå er jeg 39, men er på Tinder og har aldersinnstillinger opp til 54, og det er flere i den alderen der. Synes du skal prøve å starte med en Tinder profil. Det er kjapt å lage, og så kan du komme deg ut på noen date:) Ikke tenk at det er flaut. De som ser deg, er deg jo selv. Kun menn som kan se deg, om du velger "hetrofil innstilling". Dessuten kan du blokkere alle du har nummeret til, så de ikke ser din Tinder profil. Anonymkode: 9e7a1...e7f Takk for info og hjelp. Da skal jeg prøve å lage profil. Er litt yngre enn det jeg har oppgitt, men tenkte det er greit å vite om noen år hva jeg må forholde meg til, men har aldri prøvd nett date. Kanskje jeg tør og prøve? Anonymkode: 5adc8...042
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #24 Skrevet 27. juli 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Men ok menn? Menn i seg selv er ikke viktig. Det må være en snill og greit oppegående fyr for at jeg ønsker dette. Hvilke nettsteder bruker hun? Anonymkode: 5adc8...042 Skal høre ang nettside og vende tilbake til deg. Vet ikke hva du mener med ordentlige menn. Hun hadde en som dessverre døde. Snill fyr, vinentusiast, økonom. Han siste kavaleren er også snill, ingeniør, interessert i hytteliv. De har flyttet sammen nå.. helt normale oppegående menn Anonymkode: 9e7a1...e7f
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #25 Skrevet 27. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for info og hjelp. Da skal jeg prøve å lage profil. Er litt yngre enn det jeg har oppgitt, men tenkte det er greit å vite om noen år hva jeg må forholde meg til, men har aldri prøvd nett date. Kanskje jeg tør og prøve? Anonymkode: 5adc8...042 Synes det. Særlig siden du knapt tør se på en mann i tilfelle ikke han er singel. Får du deg en date f.eks via Tinder, så vet du iallefall at han er åpen for å møte noen Anonymkode: 9e7a1...e7f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #26 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skal høre ang nettside og vende tilbake til deg. Vet ikke hva du mener med ordentlige menn. Hun hadde en som dessverre døde. Snill fyr, vinentusiast, økonom. Han siste kavaleren er også snill, ingeniør, interessert i hytteliv. De har flyttet sammen nå.. helt normale oppegående menn Anonymkode: 9e7a1...e7f Ordentlige menn som ærlig, skikkelig, hyggelig. Jeg har hytte og også hyggelig om han liker det på fritiden. Men jeg klarer meg økonomisk med hus, hytte, voksne barn og alt annet. Skal jeg ha en mann, må han være snill og oppegående selvstendig. Anonymkode: 5adc8...042
norw Skrevet 27. juli 2022 #27 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Neinei. Masse 50+ mannfolk der iallefall. Anonymkode: 0862a...f54 De er vel ofte på leting etter noen i 30- eller 40-årene 😄
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #28 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er du forundret på det? Anonymkode: 5adc8...042 Kvinner lever igjennomsnittleg lenger en menn, og derfor er det vel da ikkje så unaturleg at det finnes mange enslige kvinner / enker på 55 + som bare må stille seg i køen. Anonymkode: 3d65a...3d0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #29 Skrevet 27. juli 2022 norw skrev (4 minutter siden): De er vel ofte på leting etter noen i 30- eller 40-årene 😄 Jah, var vel det jeg var redd for og dermed tenkte jeg var for gammel og lage profil.. Anonymkode: 5adc8...042
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #30 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvinner lever igjennomsnittleg lenger en menn, og derfor er det vel da ikkje så unaturleg at det finnes mange enslige kvinner / enker på 55 + som bare må stille seg i køen. Anonymkode: 3d65a...3d0 Ok. Stille meg i køen, virker ikke sexy eller hyggelig., Så da går jeg ut av din kø. Anonymkode: 5adc8...042
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #31 Skrevet 27. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Jah, var vel det jeg var redd for og dermed tenkte jeg var for gammel og lage profil.. Anonymkode: 5adc8...042 Nei, sånn må du ikke tenke. Du har sjans på menn fra noen år yngre til 15+, om du vil... Dessuten er det ikke slik at menn på 50+ kan velge å vrake blant 30-40 åringer. Anonymkode: 9e7a1...e7f 2
norw Skrevet 27. juli 2022 #32 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jah, var vel det jeg var redd for og dermed tenkte jeg var for gammel og lage profil.. Anonymkode: 5adc8...042 Er nok både noen med bakkekontakt og noen som forsøker seg på langt yngre damer. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #33 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jah, var vel det jeg var redd for og dermed tenkte jeg var for gammel og lage profil.. Anonymkode: 5adc8...042 Ikke tenk på slike utsagn. En normalt attraktiv kvinne, som "bare vil møte noen innimellom", vil ikke ha noe problem med å finne en jevnaldrende type. For kjæresteforhold, ser det ut som det er litt vanskeligere. Det er ikke nok attraktive single menn i den alderen, men derimot en haug raringer, med alle slags problemer. Tinder er uansett blitt en helt vanlig arena for oss gamlinger, og du trenger ikke utlevere ansikt, selv om jeg ikke ser problemet. De som ser deg, er også der i samme ærend. Anonymkode: 993bb...af2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #34 Skrevet 27. juli 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke tenk på slike utsagn. En normalt attraktiv kvinne, som "bare vil møte noen innimellom", vil ikke ha noe problem med å finne en jevnaldrende type. For kjæresteforhold, ser det ut som det er litt vanskeligere. Det er ikke nok attraktive single menn i den alderen, men derimot en haug raringer, med alle slags problemer. Tinder er uansett blitt en helt vanlig arena for oss gamlinger, og du trenger ikke utlevere ansikt, selv om jeg ikke ser problemet. De som ser deg, er også der i samme ærend. Anonymkode: 993bb...af2 Altså selv om man bare skal ses innimellom, så vil man ikke ha problem raringene Anonymkode: 9e7a1...e7f
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #35 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Altså selv om man bare skal ses innimellom, så vil man ikke ha problem raringene Anonymkode: 9e7a1...e7f Det mente jeg egentlig ikke heller. Men det kommer andre krav og kriterier fra begge sider, hvis det er snakk om en FF, søndagskjæreste, turvenn, avstandsforhold etc. Dermed utvider man kanskje spektret litt, både blant ok menn, som ikke nødvendigvis vil ha et regulært forhold, og at det går an å se forbi endel særheter, for å møtes på sjeldnere basis. Anonymkode: 993bb...af2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #36 Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg, tør jo ikke flørte på tur eller butikk, tenk om vedkommende er i et forhold og tror jo mange på min alder er i forhold. Ønsker ikke ødelegge noe. Anonymkode: 5adc8...042 Du ødelegger jo ingenting ved å flørte. Enten er han med på det, eller ikke. Og har han allerede et forhold, bør han være mann nok til å si det. Jeg traff forøvrig mannen på treningen. Vi er litt yngre enn deg, men det var flere i din aldersgruppe der, både menn og kvinner. Anonymkode: beb81...0c8 1
Nowayback Skrevet 28. juli 2022 #38 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jah, var vel det jeg var redd for og dermed tenkte jeg var for gammel og lage profil.. Anonymkode: 5adc8...042 Du hadde hatt sjans på meg som er 36 år for noe useriøst, så mulighetene dine er nok mange.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #39 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei. 55 år. Blitt singel etter 30 år. Voksne barn. Jeg er normal utseendemessig 162 høy og 61kg. Tar normalt vare på meg selv ut fra alder. Greit oppegående. Høy utdanning og fast jobb og eget hus. Jeg tør jo ikke flørte med en eneste mann, da jeg antar de rundt min alder er sammen med noen og jeg vil jo ikke ødelegge for noen. Går tur og hilser på folk, men er jo aldri ute på type bar eller lignende. Kan man i det hele tatt møte noen? Er ikke interessert i noe fast nå, har bare vært singel i 3 år og trives med meg selv, men hadde jo vært hyggelig og møte noen innimellom. Hvor gjør man det? Anonymkode: 5adc8...042 Heia. 54 her. Jeg ser heller ikke etter noe sambo men noe fast og eksklusivt. Det fikk jeg ikke. Har vært single 3 ganger så lenge som du da. Det jeg har nå er en 15 år yngre mann som jeg har møtt 1 gang på to år pga vi bor i forskjellige land. Jeg syns han var hyggelig så for min del sa jeg ikke nei til å fortsette å ha kontakt. Og håper vi møtes igjen. Pluss at jeg har /hatt en slags fwb sist 3 år her jeg bor. Men pga at han ikke har vært så hyggelig støtt så var jeg på leit etter ny og fant denne i utlandet. Samtidig er jeg piss lei dating online er så mye tullball og mind games og lureri og vulgært ikke minst så har sluttet med det. Får være fornøyd med det jeg har. Heller holde meg til han som genuint liker meg og viser det. Jeg traff begge på badoo. Tinder er ikke for meg. Der får jeg null match. Lykke til på «deiter’n» Anonymkode: a8f8f...7e6
Gjest Dustete Skrevet 28. juli 2022 #40 Skrevet 28. juli 2022 (endret) . Endret 6. august 2022 av Dustete
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå