Gå til innhold

Er det slutt på forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 55 år. Blitt singel etter 30 år. Voksne barn.

Jeg er normal utseendemessig 162 høy og 61kg. Tar normalt vare på meg selv ut fra alder. Greit oppegående. Høy utdanning og fast jobb og eget hus. Jeg tør jo ikke flørte med en eneste mann, da jeg antar de rundt min alder er sammen med noen og jeg vil jo ikke ødelegge for noen. Går tur og hilser på folk, men er jo aldri ute på type bar eller lignende. 

Kan man i det hele tatt møte noen? Er ikke interessert i noe fast nå, har bare vært singel i 3 år og trives med meg selv, men hadde jo vært hyggelig og møte noen innimellom. Hvor gjør man det?

Anonymkode: 5adc8...042

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en slik en app som heter Tinder 🔥

Anonymkode: 460c7...b03

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er en slik en app som heter Tinder 🔥

Anonymkode: 460c7...b03

Men er ikke det for yngre folk enn meg? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Neinei. Masse 50+ mannfolk der iallefall.

Anonymkode: 0862a...f54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, en kollega på din alder fant seg kjæreste der 😊

Anonymkode: 0beea...2bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hei. 55 år. Blitt singel etter 30 år. Voksne barn.

Jeg er normal utseendemessig 162 høy og 61kg. Tar normalt vare på meg selv ut fra alder. Greit oppegående. Høy utdanning og fast jobb og eget hus. Jeg tør jo ikke flørte med en eneste mann, da jeg antar de rundt min alder er sammen med noen og jeg vil jo ikke ødelegge for noen. Går tur og hilser på folk, men er jo aldri ute på type bar eller lignende. 

Kan man i det hele tatt møte noen? Er ikke interessert i noe fast nå, har bare vært singel i 3 år og trives med meg selv, men hadde jo vært hyggelig og møte noen innimellom. Hvor gjør man det?

Ser at det  match.com er mange kvinnfolk på 50 + som søker etter bekjentskaper. Er forundret over at så  mange kvinner er single å søker etter partnere.  

Anonymkode: 3d65a...3d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser at det  match.com er mange kvinnfolk på 50 + som søker etter bekjentskaper. Er forundret over at så  mange kvinner er single å søker etter partnere.  

Er du forundret? Det er jo typisk alder for å skille seg. Dette er de som har vært mer eller mindre ulykkelige men har holdt ut for barnas skyld og så snart yngstemann har flytta ut så tar de steget. Helt naturlig. 

Anonymkode: 57059...4fd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er du forundret på det?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke det er vanskeligere for deg enn andre så lenge du er fornøyd med en mann på samme alder.

AnonymBruker
Skrevet

Min forelder fant seg kjæreste i starten av syttiårene. Det er aldri for sent!

Anonymkode: 7a21d...8da

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker en mann mellom ca 40 og 70. Er selv 55. Han må godta at jeg har store barn og godtar at han har barn, men vi kan ikke få felles barn. Jeg ønsker ikke type kjærlighet med en gang. Møtes og bli kjent. Jeg trives med meg, familie og venner. Hvilke nettsteder sjekker jeg ? Og kan jeg være anonym så ikke alle på jobben kjenner meg igjen?

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er du forundret på det?

Sikkert fordi det er kvinners marked

Anonymkode: 9e7a1...e7f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sikkert fordi det er kvinners marked

Er det kvinners marked? Jeg har vært voksen singel i 3 år og ikke hatt selvtillit til å se på en mann, da jeg tenker alle er opptatt og jeg ikke ønsker å ødelegge noe. Så jeg har ikke hatt inntrykk av at det er mitt marked som 55 åring 😅

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det kvinners marked? Jeg har vært voksen singel i 3 år og ikke hatt selvtillit til å se på en mann, da jeg tenker alle er opptatt og jeg ikke ønsker å ødelegge noe. Så jeg har ikke hatt inntrykk av at det er mitt marked som 55 åring 😅

Er DET som er problemet, ikke dårlig marked

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er DET som er problemet, ikke dårlig marked

Jeg, tør jo ikke flørte på tur eller butikk, tenk om vedkommende er i et forhold og tror jo mange på min alder er i forhold. Ønsker ikke ødelegge noe.

Skrevet

Bruk nettverket ditt

AnonymBruker
Skrevet
Jaytee skrev (Akkurat nå):

Bruk nettverket ditt

Hvilket nettverk? Kan jo ikke blande jobb og venner inn i dette? Jobb, nei. Er leder, kan ikke blande inn noe personlig. Venner som har skilt seg blir feil at jeg møter på en slik måte. 

Må møte evt nye personer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilket nettverk? Kan jo ikke blande jobb og venner inn i dette? Jobb, nei. Er leder, kan ikke blande inn noe personlig. Venner som har skilt seg blir feil at jeg møter på en slik måte. 

Må møte evt nye personer.

Venner av venner, bekjente av venner. Det er vel slik man møter nye folk. Hvis ikke kan man jo alltids benytte seg av disse appene. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg, tør jo ikke flørte på tur eller butikk, tenk om vedkommende er i et forhold og tror jo mange på min alder er i forhold. Ønsker ikke ødelegge noe.

Bruk nettet. Min mor har ei venninne på 62, hun møter menn på nettet. Ordentlig oppegående dame. Normalt utseende (5 av 10), men smilende og sosial. Ingen problem for henne å få seg menn. 

AnonymBruker
Skrevet
Jaytee skrev (3 minutter siden):

Venner av venner, bekjente av venner. Det er vel slik man møter nye folk. Hvis ikke kan man jo alltids benytte seg av disse appene. 

Ja, det var slik jeg møtte folk før, men mindre nå. Disse Appene har jeg aldri prøvd. Men da jeg sjekket ut gutter på dansegulvet på 80 og 90 tallet, har nærbutikken ikke helt samme effekt 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...