Gå til innhold

Evan Rachel Wood og Marilyn Manson - mishandlingssaken


Hatsumomo

Anbefalte innlegg

Jeg har i grunn ikke hørt så mye om dette før plutselig denne saken kom opp da jeg fulgte med på Depp/Heard saken.

Mitt forhold til Manson er at han har alltid virket som en litt ekkel fyr bare basert på hvordan han har sminket seg osv, og kun sett Wood i Westworld, visste ikke hvem hun var før jeg så serien, men ser at hun har vært i flere filmer/serier tidligere.

Har sett Phoenix Rising på HBO, og lest litt rundt omkring, og denne saken virker ganske grotesk.

Hva er tanker rundt denne saken på KG? 


Tror dere Marilyn Manson er skyldig i det som Wood og flere kvinner anklager ham for? 

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Athena Catalina

Kjenner ikke til saken, men har hørt mye rart om Manson...Så jeg tenker nok det er noe i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er flere eller mange anklager så er det jo stadig større sjanse for at det ligger noe reelt bak.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StellaNova

Jeg tror han er det, ja. Det er for mange som har stått frem. Det må nesten en konspirasjons teori til for å tro at han er uskyldig. Etter det jeg har lest og sett da. Sett phoenix riseing også, veldig rystende. 

Men mens jeg fulgte (litt) med på Depp/Heard saken, så abonerte jeg på en advokat sin kanal, hun tror Manson er uskyldig (sånn jeg forstod det) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så musikkvideoen av Heartshaped Glasses hvor Evan sier hun ble voldtatt, og når man ser hele musikkvideoen (8 min)  og ikke den redigerte versjonen så er det ganske fortstyrrende video, og jeg har ingen problemer med å tenke meg til hvor i videoen hun faktisk blir utsatt for dette. Rimelig guffent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Colonel Kurtz sine videoer på youtube. Hun mener han er uskyldig. T.o.m eksmannen Jamie Bell mener hun lyver for å bruke det som en unskyldning for å "stikke av" med sønnen deres. De har muligens også faket et FBI brev for å få flere kvinner til å stå frem. Er en hel del som ikke stemmer. Men har ikke 100% bestemt meg. Tenker at kanskje Evan har overdrevet mye. Colonel Kurtz har også intervjuet tidligere ansatte og venner. Blant annet en som var på settet til Heartshaped glasses og hun forteller at det ikke stemmer at det var ekte sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunfl0wer skrev (13 minutter siden):

Anbefaler Colonel Kurtz sine videoer på youtube. Hun mener han er uskyldig. T.o.m eksmannen Jamie Bell mener hun lyver for å bruke det som en unskyldning for å "stikke av" med sønnen deres. De har muligens også faket et FBI brev for å få flere kvinner til å stå frem. Er en hel del som ikke stemmer. Men har ikke 100% bestemt meg. Tenker at kanskje Evan har overdrevet mye. Colonel Kurtz har også intervjuet tidligere ansatte og venner. Blant annet en som var på settet til Heartshaped glasses og hun forteller at det ikke stemmer at det var ekte sex. 

Mja, hittil er det ingenting for meg som har kommet frem at hun skal ha noe grunn til å lyve.  Det er tross alt 16 andre kvinner som er stått frem og anklager han for alvorlige ting. Det jeg fikk med av deler av det som står i biografien hans, som han selv har skrevet, er jo helt vanvittig. Han høres jo helt forskrudd ut og det er hans egne beskrivelser av seg selv.

Ja, en ansatt sa det, men så er det andre ansatte som sier motsatt, så det er vanskelig å vite hva man skal tro. 

Føler jeg må lese meg mer opp på saken. 

 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Mja, hittil er det ingenting for meg som har kommet frem at hun skal ha noe grunn til å lyve.  Det er tross alt 16 andre kvinner som er stått frem og anklager han for alvorlige ting. Det jeg fikk med av deler av det som står i biografien hans, som han selv har skrevet, er jo helt vanvittig. Han høres jo helt forskrudd ut og det er hans egne beskrivelser av seg selv.

Ja, en ansatt sa det, men så er det andre ansatte som sier motsatt, så det er vanskelig å vite hva man skal tro. 

Føler jeg må lese meg mer opp på saken. 

 

Ja,det er mye i denne saken og denne youtuberen kan mye om den. 

Endret av Sunfl0wer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (45 minutter siden):

Tror dere Marilyn Manson er skyldig i det som Wood og flere kvinner anklager ham for? 

Ja, og jeg håper han blir buret inne resten av livet

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Så musikkvideoen av Heartshaped Glasses hvor Evan sier hun ble voldtatt, og når man ser hele musikkvideoen (8 min)  og ikke den redigerte versjonen så er det ganske fortstyrrende video, og jeg har ingen problemer med å tenke meg til hvor i videoen hun faktisk blir utsatt for dette. Rimelig guffent.

Har du link til videoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (4 timer siden):

Har du link til videoen?

 Nevermind.

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett dokumentaren «Phoenix Rising» på HBO skal det godt gjøres å ikke tro på disse kvinnene, i mine øyne. Og hvis man har vanskelighet for å tro på kvinner som kommer frem med slik så er det også menn som har kommet frem for å bekrefte at de har sett psykisk og fysisk vold utført av Manson. 

Hvis du kveler, spytter på og slår moren din så hun får arr i fjeset uten å angre er det ikke vanskelig å tro at han er i stand til å utføre vold mot andre kvinner. (Kilde)

 

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Athena Catalina said:

Kjenner ikke til saken, men har hørt mye rart om Manson...Så jeg tenker nok det er noe i det. 

Ja og 99% av det var markedsføringspiss fra plateselskapet som betalte blekker som f.eks. Scream Magazine i Norge å spre disse historiene så kids og tilbakestående voksne skulle tro det var sant.

Fyren er patetisk.
Jeg har faktisk sett han live på en festival for 23 år siden.
Så til og med det schtøgge rasshølet og de fæle hengeballene hans nært opp i trynet mitt.

Manson heter egentlig Brian Warner og er en spekulativ tidligere søppeljournalist som vet å loppe drittunger på et konstruert image et plateselskap har mekka for han.
Noe som i metalmiljøet kalles MALLCORE fordi det er siktet mot hvite snørrunger som bor i forstaden og kjeder seg.

Du må være 12 for å tro på alt pisset om han.
Men hva akkurat DENNE saken angår: Jeg vet ikke og jeg bryr meg ikke.

Har han denga kjerringa? Aner ikke. Couldn't care less.
Er hun ei psykodramakjerring som ljuger og ser sitt snitt å loppe han for spenn?
Godt mulig! Håper hun tar alt fra den stygge idioten! 
Poetisk rettferdighet kaller jeg det.

Endret av Heydayotheinterweb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok videoer av Marilyn Manson som ydmyker andre mennesker både på scenen og backstage til at jeg har null problem med å tro at mannen er en psykopat. Og jeg er en sterk tilhenger av å høre på kvinner som forteller om voldtekt og vold, for jeg vet de mottar ekstremt mye hat og trusler, og jeg tror ingen vil utsette seg for noe sånt frivillig.

Syns dokumentaren var bra og visste godt hva slags oppvekst han har hatt.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...