Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må basiskurven være helt presis? Min er nå på 8.7, men ser at nettbutikkene kan tilby både 8.6 og 8.8.

Skrevet
Skid_raw skrev (5 minutter siden):

Må basiskurven være helt presis? Min er nå på 8.7, men ser at nettbutikkene kan tilby både 8.6 og 8.8.

Jeg finner ingen Easy Vision opteyes toric. 
Det som kommer opp av forslag er Cooper Vision toric feks 

Skrevet (endret)
Festlig skrev (6 minutter siden):

Jeg finner ingen Easy Vision opteyes toric. 
Det som kommer opp av forslag er Cooper Vision toric feks 

Jeg fant dette når jeg søkte direkte på navn og merke på nettet 

D5CBE986-F057-4BC7-8E3B-D24DBB8C8BE4.png

Endret av Festlig
Skrevet
Festlig skrev (2 minutter siden):

Jeg fant dette når jeg søkte direkte på navn og merke på nettet 

D5CBE986-F057-4BC7-8E3B-D24DBB8C8BE4.png

Strålende. Har du link?

Skrevet (endret)
Skid_raw skrev (13 minutter siden):

Strålende. Har du link?

Bare kopier easyvision Opteyes toric så får du frem flere forslag .Hvis det jeg har lagt inn som riktig opplysninger på det oppsettet du fikk så kan du jo bruke det som resept ? 
Når du har det korrekte navnet som du har nå , så står du fritt til til å få riktig bestilling 

Endret av Festlig
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Skid_raw skrev (1 time siden):

Jeg er så lite kjent med de terminologien her. Men på Prisjakt kan jeg velge type og tror at Torisk/astigmatisme er det samme som Toric som står på pakken min her. Rett?

Under Basekurve (BC/Radius): 8,7 mm virker rett da det står samme på pakken min: 8.7  14.5

Er dette rett?

Toric er skjebe hornhinner, så det er rett 

Jeg har kjøpt linser på nettet i 25 år. Mye billigere enn butikk

Anonymkode: ed7ba...259

AnonymBruker
Skrevet
Skid_raw skrev (3 timer siden):

Er det noen nettbutikker du kan anbefale?

Jeg bruker Lensway, rask levering rett i postkassa, og de har billige linser som jeg har brukt i en evenighet

Anonymkode: 86200...b34

Skrevet
Festlig skrev (3 timer siden):

Bare kopier easyvision Opteyes toric så får du frem flere forslag .Hvis det jeg har lagt inn som riktig opplysninger på det oppsettet du fikk så kan du jo bruke det som resept ? 
Når du har det korrekte navnet som du har nå , så står du fritt til til å få riktig bestilling 

Tusen takk for hjelpen :)

Skrevet (endret)

Takk til alle i denne tråden for gode tips og råd. Da falt valget på Lensit.no. I en pakke er det 6 månedslinser slik at det neste halvåret er dekket. I tillegg hadde de god pris på linsevæske som ble langt billigere enn den prisen man betaler i butikken til Specsavers. Så da trenger jeg de egentlig bare til linsekontroll osv. 

Denne informasjonsbiten var særlig nyttig og lærerik:

Easyvision Opteyes Toric er en såkalt "re-branded" kontaktlinse som selges under sitt nye navn av optikerkjeden Specsavers. Denne kontaktlinsen heter egentlig Biofinity Toric når du kjøper den direkte fra produsenten CooperVision. Du kan finne mer informasjon om kontaktlinser som går under nye merkevarenavn i vår merkeguide. Under kan du finne søkeresultatet for Biofinity Toric.

Endret av Skid_raw
Skrevet
Skid_raw skrev (7 timer siden):

Tusen takk for hjelpen :)

Bare hyggelig ! 
Jeg har begynt å bruke en helt ny type linser som er super hvis en har lett for å få tørre øyne, Alcon Precision 1 for Astigmatism.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...