Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor i Viken og lurer på om det er mulig? 

usikker på hvor jeg skulle ut dette innlegget. 

Anonymkode: a8052...55a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nesten gratis i alle fall, man kan leie tre timer på ikea for 29 kroner om man dropper den frivillige forsikringen på 49,- 

Bruker de mye jeg. Last ned appen Freetrailer, alt gjøres via den. 

Anonymkode: 2c92c...31a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da må du nok kjenne noen. Har kjørt mye med henger nå pga flytting takk og pris at min venninne har henger.

Anonymkode: 7e71b...466

AnonymBruker
Skrevet

Da heter det "låne". Skal du leie noe så involverer dette betaling.

Anonymkode: e0eb8...bc3

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du noe venner eller bekjente som eier en henger så kan du kanskje låne? Viss ikke blir nok det rimeligste å leie fra ikea.

Anonymkode: 0dbfa...43c

AnonymBruker
Skrevet

Mener OBS bygg har gratis hengerleie i noen timer, sikkert med en liten forutsetning om at du handler noe der. 

Anonymkode: 75224...8d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke råd til å leie en henger, så la vær å bry andre med det. Selv ville jeg aldri ha lånt bort hengeren, for jeg kjenner lusa litt for godt på gangen når det kommer til å erstatte det som måtte bli ødelagt. ”Jeg kom borti noe så lykta knustes, håper det er greit”…..øøhhh, hengeren skulle ikke vært levert tilbake før det var fiksa. Måtte selv dra og hente egen henger en gang, da den som lånte den ikke kom tilbake med den etter bruk!

Lei en henger, betal det det koster, og vær sikker på at bil/henger passer pga totalvekt, og at samlet totalvekt ikke oversiger det førerkortet ditt klarer! Det sjekker de når du leier henger, om de tar det seriøst.

Anonymkode: b8401...778

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nesten gratis i alle fall, man kan leie tre timer på ikea for 29 kroner om man dropper den frivillige forsikringen på 49,- 

Bruker de mye jeg. Last ned appen Freetrailer, alt gjøres via den. 

Anonymkode: 2c92c...31a

Takk, Dette var til stor hjelp. 

Anonymkode: a8052...55a

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke Ts, men spør. Skal kjøre noe på fyllinga rett ved der jeg bor. Har aldri kjørt med henger, men vurderer å låne på Ikea, da jeg bor rett ved. Kan jeg med vanlig lappen kjøre en slik henger. Har kjørt bil i det området i over 20år, men har ingen eget sertifikat for henger? Har bil med krok.

Anonymkode: 9e8a5...06b

AnonymBruker
Skrevet

Europris, 3 timer gratis. 

Anonymkode: 5bfca...849

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ikke Ts, men spør. Skal kjøre noe på fyllinga rett ved der jeg bor. Har aldri kjørt med henger, men vurderer å låne på Ikea, da jeg bor rett ved. Kan jeg med vanlig lappen kjøre en slik henger. Har kjørt bil i det området i over 20år, men har ingen eget sertifikat for henger? Har bil med krok.

Kommer helt an på hvilken bil du har, og vekt på hengeren. Statens vegvesen har en fin app som heter Bil og Henger, der legger du inn regnr og får opp om du kan kjøre kombinasjonen med klasse b sertifikat. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sjekk her vegvesen.no/kjoretoy/eie-og-vedlikeholde/tilhenger/tilhengerkalkulator/ 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...