Gå til innhold

Below deck med


Topplue

Anbefalte innlegg

Pleier vanligvis ikke se noe særlig reality, men havnet tilfeldigvis borti Below deck Med. Overraskende underholdende. God miks av humor og litt drama. Interessant å se hvordan folk takler det å både jobbe sammen og dele køyeseng. Virker som at de stort sett er gode venner, de fleste. Så jeg likte faktisk denne serien. Og lurer på om det finnes andre reality-serier som er OK? Eneste minus med denne serien er at det er klippet så voldsomt masete, jeg blir helt stressa. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Topplue skrev (På 27.7.2022 den 1.55):

Pleier vanligvis ikke se noe særlig reality, men havnet tilfeldigvis borti Below deck Med. Overraskende underholdende. God miks av humor og litt drama. Interessant å se hvordan folk takler det å både jobbe sammen og dele køyeseng. Virker som at de stort sett er gode venner, de fleste. Så jeg likte faktisk denne serien. Og lurer på om det finnes andre reality-serier som er OK? Eneste minus med denne serien er at det er klippet så voldsomt masete, jeg blir helt stressa. 

Sett alle Below deck sesongene av de forskjellig kapteinene. Jeg elsker de seriene 😂 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pink Candy Floss
MsFri skrev (På 3.8.2022 den 19.40):

Sett alle Below deck sesongene av de forskjellig kapteinene. Jeg elsker de seriene 😂 

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...