Topplue Skrevet 26. juli 2022 #1 Del Skrevet 26. juli 2022 Pleier vanligvis ikke se noe særlig reality, men havnet tilfeldigvis borti Below deck Med. Overraskende underholdende. God miks av humor og litt drama. Interessant å se hvordan folk takler det å både jobbe sammen og dele køyeseng. Virker som at de stort sett er gode venner, de fleste. Så jeg likte faktisk denne serien. Og lurer på om det finnes andre reality-serier som er OK? Eneste minus med denne serien er at det er klippet så voldsomt masete, jeg blir helt stressa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 3. august 2022 #2 Del Skrevet 3. august 2022 Topplue skrev (På 27.7.2022 den 1.55): Pleier vanligvis ikke se noe særlig reality, men havnet tilfeldigvis borti Below deck Med. Overraskende underholdende. God miks av humor og litt drama. Interessant å se hvordan folk takler det å både jobbe sammen og dele køyeseng. Virker som at de stort sett er gode venner, de fleste. Så jeg likte faktisk denne serien. Og lurer på om det finnes andre reality-serier som er OK? Eneste minus med denne serien er at det er klippet så voldsomt masete, jeg blir helt stressa. Sett alle Below deck sesongene av de forskjellig kapteinene. Jeg elsker de seriene 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pink Candy Floss Skrevet 6. august 2022 #3 Del Skrevet 6. august 2022 MsFri skrev (På 3.8.2022 den 19.40): Sett alle Below deck sesongene av de forskjellig kapteinene. Jeg elsker de seriene 😂 Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå