AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Har en gutt på 2.5 som fortsatt sover i sprinkelseng. Han er heldigvis veldig enkel å legge om kvelden, sover hele natta og ligger og synger for seg selv når han våkner helt til han roper på oss når han vil stå opp. Jeg tenker det er på tide å bytte til juniorseng snart men aner ikke hvordan det skal gå. Problemet her er at han ruller og kaster seg rundt i søvne. Hører jevnlige dunk fra rommet hans når han kræsjer i veggene og sprinklene i senga. Er det ikke gitter og han ligger på madrass så ender han gjerne opp på andre siden av rommet etter å ha rullet rundt. På ferie nå lå han på madrass på gulvet vårt og våknet på natta av at han satt fast under den ene senga og trengte hjelp til å komme ut. Hvordan i all verden skal det gå når sprinkelsenga ikke holder han på plass? Er det noe jeg kan gjøre for at han skal sove roligere? Han er ikke preget av det selv og er opplagt når han våkner. Jeg har funnet en juniorseng med lavt gitter hele veien men redd han ruller over det. Anonymkode: 733af...2d8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Sengehest, ja. Begge mine beveger seg mye om natta, er nødt til å ha en kant på sengen ellers dunker de rett i gulvet. Anonymkode: d023d...7af
Sofakona Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Min er 3 år og sov i voksen seng med senge hest. Men dessverre ikke noe som gjør at de sover roligere. Nå sover hun på madrass på gulvet..og en tynn madrass ved siden av der..dagar hun 2 madrasser hun kan leke mark på iløpet av natten. Har også en på 10 som som heller ikke vet hva rolig er på kvelden..men han faller ikke ut av sengen
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Har også en superurolig unge jeg var litt bekymra for ved overgang til juniorseng. Men vi har Busunge fra Ikea, og den har vi enda ikke hatt noen ramling ut av enda! Ellers en god, gammeldags sengehest 🙂 Anonymkode: 35eb3...644
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå