Gå til innhold

Anbefale meg en katteluke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den må kunne installeres i en isolert glassdør.

Aller viktigst er å begrense varmetap så mye som mulig.

Den trenger ingen avanserte åpne- og lukkefunksjoner, som chipstyring, appstyring og så videre.

Aller helst bare en helt alminnelig dør som katten dytter seg igjennom, men som er bra på isolering og kan installeres i glass.

De jeg har funnet så langt er enten alt for fancy (og dyre), eller kan ikke installeres i glass.

På forhånd takk for tips!

Anonymkode: 14c40...9b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ødelegger jo igrunn bare døra. Varmetapet blir enorm uansett. Sørg for å få en med magnet slik at du kan ha halsbånd med magnet på katta og ikke får uvedkomne katter på besøk

Anonymkode: d3a5f...d42

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ødelegger jo igrunn bare døra. Varmetapet blir enorm uansett. Sørg for å få en med magnet slik at du kan ha halsbånd med magnet på katta og ikke får uvedkomne katter på besøk

Det er snakk om en verandadør i blokkleilighet, så ingen andre katter har tilgang uansett. Har heller ingen andre muligheter enn i glass, så det må nesten bli sånn. 

Alt som evt. er fancy med katteluken vil jeg skal gå på dette med varmetap. 

Skal bestille nytt glass fra glassmester, så den vil bli tilpasset, beskåret, herdet og isolert i forhold til målene på luken.

Anonymkode: 14c40...9b8

AnonymBruker
Skrevet

har du gjerdet inne verandaen da eller? Er det ikke fare for at katten faller ned?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...