Tuppeluri Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Starter med meg selv Om dagen går det mye i Dbd, animal crossing og breath of the wild. Har akkurat begynt å spille Stray og liker det så langt! Handler om en katt som blir fraskilt familien sin og ender opp i en forlatt cybercity, og hovedmålet er vel å finne veien hjem igjen. Veldig interessant med alle kattefaktene, syns det er veldig spot on på hvordan typisk katteoppførsel er Hva spiller du?
jaromei Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 Nå om dagen spiller jeg bare The Sims 4 😂 Jeg tror jeg har noe typ repetative strain injury, for jeg får så vondt i armen av å spille de fleste spill, men spilte maaaasse tidligere. Det gikk mest i Minecraft, Stardew Valley, Animal Crossing, League of Legends, div mmorpg'er. Har brukt maaaaange timer på spill. Det er kanskje derfor armen svikta. Nå funker bare Sims, fordi jeg ikke trenger å trykke hele tiden. Eller å spille stardew på switch, men er liksom mest glad i pc-spill. Hva er Dbd?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 Det er en laaaang tråd om dette i Data-forumet Anonymkode: d0f57...69a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå