Gå til innhold

«Tinder» for venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg strever med å få meg venner. Opplever å gli fra de jeg har hatt nære relasjoner til tidligere, grunnet ulike livsvalg og -stiler.
 

Finnes det en app eller lignende der man kan komme i kontakt med likesinnede? Vet det fins grupper osv på Facebook, ikke helt det jeg er ute etter. 

Anonymkode: add88...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig god ide!  Tror ikke det finnes så det kan du sikkert tjene mye penger på å utvikle og lansere.

Før du kommer så langt er mitt beste tips å bli med i en frivillig organisasjon du kan tenke deg å trives i, f.eks Røde kors, Norsk Folkehjelp, sportsklubb, turistforening, eller noe annet du interesser deg litt for. Der møter du helt sikkert mye forskjellige folk og potensielle venner !

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne jeg tenkt meg også.. som barneløs i 30-årene er alt jeg vil i helgene å kose meg med venninner og vin i glasset. Dette er ikke lett å få til da damer på min alder har barn, og ikke har samvittighet til prioritere vinkvelder fremfor familielivet, eller at de aldri har fri fra barna for far skal ut med gutta. Ja, veit det er stereo-typ og definere dem alle sånn.. men det er realiteten for alle mine tidligere venninner. Føler man er en egen rase som singel og barnløs i denne alderen, hvor man ikke passer inn i noen grupper. 

Ja, jeg kunne dratt til dem en lørdagskveld om jeg virkelig ville. Men det er ikke mitt ønske å bruke tid på Barbie lek på gulvet og krangling over at det havnet en løkbit på barnesiden av lørdags-pizzaen. 

Rop ut om du finner en måte å møte venner som bare vil slappe av og ha det gøy i hverandres selskap 🙌☺️

Anonymkode: d0b83...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg er nok ikke kompetent nok til å utvikle en slik app, dessverre. 
 

Haha, AB, det er som om du beskriver livet mitt - frivillig barnløs i 30-åra, alle venner har fått unger. Jeg bare orker ikke være rundt unger «hele» tiden😂 Ønsker meg barnløse venner😊

Anonymkode: add88...f71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne veldig gjerne tenkt meg dette. Har to barn men sliter litt med å få nye venner der vi bor nå. En slik app ville vært super for å vite at de som også er der ønsker det samme:)

Anonymkode: 00962...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare lag manneprofil på Tinder, legg ut bilder av deg selv, og skriv "Kvinne 32 søker andre single barnløse venninner, liker reising, vin og god mat"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts her.

Jeg er nok ikke kompetent nok til å utvikle en slik app, dessverre. 
 

Haha, AB, det er som om du beskriver livet mitt - frivillig barnløs i 30-åra, alle venner har fått unger. Jeg bare orker ikke være rundt unger «hele» tiden😂 Ønsker meg barnløse venner😊

Anonymkode: add88...f71

Haha! Bra vi er flere som ikke orker dette 😅 er jo en grunn for at vi ikke har valgt oss barn ☺️ kanskje vi må drikke vin en dag 🍷

Anonymkode: d0b83...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleye skrev (9 minutter siden):

Finnes en app som heter Hey Vina! 🙂

Jammmen fantes den.... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann1977 skrev (1 minutt siden):

Jammmen fantes den.... 

 

Laster ned og sjekker ut med en gang🤩 

-ts

Anonymkode: add88...f71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Hey vina har jeg ikke så god erfaring med. Da jeg brukte den for noen år siden så var det endel folk der som var aktive, men folk svarte ofte ikke på melding. Prøvde å laste den ned på nytt nå nylig, men virker ikke som folk er aktive og endel feil med appen.

Sikkert bedre å bruke grupper som Hey girl på facebook, men skulle gjerne hatt en sånn app jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den gofriendly da?? Er det noe? Er 20 år eldre enn deg men i samme situasjon. 

Anonymkode: 80786...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venn er en bra app for å finne nye venner.

Anonymkode: 43a15...656

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville faktisk begynt i en organisasjon eller klubb! Jeg går i mental helse ungdom, å har nå en venninne gjeng med 8 flotte jenter 🤩❤️ Spiser ute, noe vin eller drink, turer, shopping, besøk til hverandre, baker. Skal sies at ingen av oss er i arbeid desverre av ulike årsaker. Men vi er på samme sted i livet, to av oss har kjæreste/samboer men ingen av oss har barn. 

Og hun ene er og med i Røde Kors og fått seg flere venner der☺️ De finner på mye kjekt sammen. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært interessant. Igjen synes jeg det kan være vanskelig å engasjere seg i sånne apper men. Husker jeg hadde Gaysir profil og fikk mange venner der inne, synes det var litt mer personlige. Men det er en stund siden da, og Gaysir er kanskje litt annerledes nå. 

Anonymkode: 008a9...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd HeyVina, men det er nesten bare de rundt 20 år der. Ikke så mange på min alder her jeg bor, er i slutten av 30-årene.

Anonymkode: 2b66f...e93

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...