Gå til innhold

Er du lykkelig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du lykkelig? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg er lykkelig, det er selvfølgelig noen små ting her i verden som kunne vært bedre, men alt i alt har jeg det utrolig bra :)

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... hva svarer man til det...??

Jo, jeg er vel egentlig lykkelig, når jeg kjenner etter.. På tross av at mannen min har vært i bilulykke, og sliter med skader etter det, og at de (kreditorene) helst ser at vi selger huset, og betaler rester av gjeld.

Men allikevel; jeg er gift med mannen jeg elsker, (har elsket han i mange år), har verdens herligste ungeflokk som består av både hans og mine, og jeg har drømmer om en bedre fremtid.......men allikevel, så er jeg LYKKELIG!!! :enig:

Skrevet

ja, selvfølgelig kunne ting vært bedre men er lykkelig siden jeg har sted å bo, grei jobb, gode venner, en familie som bryr seg om meg og en nydelig kjæreste

Skrevet

-Et klart ja.

Fokuserer på det som er positivt i livet mitt, og det er ikke lite. :smilyblomst:

Skrevet

Ja, jeg er lykkelig. Fordi jeg bor i et land det er godt å bo i, fordi jeg har en flott familie og en fantastisk samboer som jeg elsker over alt i verden, fordi vi har god økonomi og ikke trenger bekymre oss over penger, fordi jeg og mine nærmeste er friske, fordi jeg har muligheten og evnene til å ta akkurat den utdannelsen jeg ønsker, for å nevne noe. :)

Gjest Gjest_solstråla_*
Skrevet

Jeg har det fantastisk bra 3 av 4 uker i mnd!!! :klappe: den ene uka har jeg det skikkelig dritt med pms og da har jeg ikke det godt. :frustrert: men heldigvis er jeg mest ;) i godt humør, og gjør det beste ut av livet mitt!

Skrevet

Ja, jeg er da det. Det har endelig begynt å gå veien karrieremesssig, selvtilliten er bra, jeg har en finfin samboer og bor i et hus jeg trives. Jeg har gode venner som utfordrer meg, og familie som er glad i meg og stolte av meg (og jeg dem). Få økonomiske bekymringer og god tid.

Det er i grunn bare bagateller som mangler (at vennene skulle bodd nærmere og atvintern skulle vært lysere).

Fin katt og fin kanin har jeg også:-)

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Ja,jeg er lykkelig.

jeg har verdens beste samboer

jobb jeg trives med

gode venner

god økonomi sånn at jeg kan kjøpe det jeg har lyst på(ja,jeg blir lykkelig av å kjøpe meg ting ;) )

Skrevet

Ja det er jeg, men visse ting kunne vært bedre enn de er..

Skrevet

Jeg er ikke lykkelig, men heller ikke ulykkelig.

Skrevet

Nei. Jeg blir aldri fornøyd, dermed aldri lykkelig.

Skrevet

Ja, jeg vil si at jeg er lykkelig i den forstand at jeg ikke går rundt og er ulykkelig. På den annen side er lykkelig vanskelig å definere, så jeg tror jeg går litt utenom spørsmålet ditt og svarer at om jeg ikke er 100% lykkelig, så er jeg allikevel tilfreds!

Skrevet

Er svært lykklig som jente, men ikke når jeg må vere gutt.

Skrevet

Jeg er lykkelig :hjerte:

Skrevet

Jeg er lykkelig.. lever i min lykkelige boble.. venter bare på at den skal sprekke...

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Jeg er lykkelig .

En flott mann og to flotte unger, nytt hus og nygift :) Ikke rart jeg er lykkelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...