miracle Skrevet 19. november 2005 #1 Skrevet 19. november 2005 leste et sted at man får kjøpt noe som skal rense kroppen for vann, noe som er bra for kroppen en gang iblandt, samtidig som du fyker ned et par kilo... dette er toppen! jeg vet at disse kiloene fyker opp igjen, men har du en anledning og skal inn i en kjole eller slikt er det jo ikke dumt da... men hva er dtte? og hvor fåes det kjøpt?
Gjest Mito24 Skrevet 19. november 2005 #2 Skrevet 19. november 2005 Spise færre enn hundre karbohydrater daglig i en uke før du skal inn i kjolen, da bør du miste noen kilo underhudsvann. Fungerer ikke det, kan du begynne å manipulere væskeinntekt, men det er strengt tatt for de viderekommende.
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #3 Skrevet 19. november 2005 Konsekvensen kan bli hodepine, ala etter en fyll (der hodepinen også skyldes dehydrering). Forøvrig består vel kroppen av ca 70% vann.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #4 Skrevet 19. november 2005 Høres rimelig suspekt ut hvis man skal rense ut alt vannet - da blir man vel mumifisert omtrent. Tenkte også det samme som Elphaba at man sikkert får vondt i hodet og føler seg uvel. Nå har jeg aldri hatt behov for å slanke meg eller drive ut vann, men det finnes jo en del vanndrivende produkter som kanskje kan hjelp. Hvor mye det faktisk synes, utenom på vekta, er jeg ikke sikker på. Noen har riktignok "for mye" vann i kroppen, men generelt kan jeg ikke skjønne hvorfor det skal være bra å rense kroppen for VANN. Konsentrasjonen av ulike stoffer i blod og lymfe vil jo øke ved en slik kur, noe som må slite på organene...
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #5 Skrevet 19. november 2005 Hihi... så kverrulante dere er Å rense kroppen for slagg og avfallsstoffer er kjempe bra og noe alle bør gjøre en gang i blant. Har man mye vann i kroppen, som f.eks etter et svangerskap, kan man ta vanndrivende midler som også renser kroppen for slagg. Maten vi spiser, lufta vi puster og alt vi foretar oss gjør at kroppen trenger litt rens i ny og ne. Det beste er å drikke masse vann hele tiden. Minst 2 liter hver dag. Men det finnes f.eks en del produkter man kan prøve: Tonidren, bio-drain osv..Spør på apoteket eller på din lokale helsekostbutikk. Grønn te er også bra forresten. Men felles med alle kurene er drikk masse vann, gå turer og beveg deg så mye du kan og sørg for sunt kosthold og rikelig med søvn.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #6 Skrevet 19. november 2005 Hihi... så kverrulante dere er Å rense kroppen for slagg og avfallsstoffer er kjempe bra og noe alle bør gjøre en gang i blant. Har man mye vann i kroppen, som f.eks etter et svangerskap, kan man ta vanndrivende midler som også renser kroppen for slagg. Maten vi spiser, lufta vi puster og alt vi foretar oss gjør at kroppen trenger litt rens i ny og ne. Det beste er å drikke masse vann hele tiden. Minst 2 liter hver dag. Men det finnes f.eks en del produkter man kan prøve: Tonidren, bio-drain osv..Spør på apoteket eller på din lokale helsekostbutikk. Grønn te er også bra forresten. Men felles med alle kurene er drikk masse vann, gå turer og beveg deg så mye du kan og sørg for sunt kosthold og rikelig med søvn. ← Poenget da er jo at man renser ut slaggstoffene, ikke vannet i seg selv (altså, vann også, men ikke "alt" eller hovedsaklig vannet). Derfor noe skeptisk til hva slags produkt trådstarter lurer på. Finnes jo mye lureri i den bransjen.
gaja Skrevet 20. november 2005 #7 Skrevet 20. november 2005 prøvde en av disse 10-dagers "vanndrivende" kurene; gikk opp flere kilo og følte meg skikkelig pløsete
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå