AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #21 Skrevet 23. juli 2022 Du fant ihvertfall utav det før du giftet deg. Move on. Anonymkode: 0e738...f29 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #22 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor hevder du dette er trolling? Denne problemstillingen er noe menn må forholde seg til. Jeg ee total motstander av plastiske operasjoner så lenge det ikke er av medisinsk grunn. Det forteller meg at kvinnen har lab selvfølelse, lav selvtillit, og det er bare et av flere dysmorfier hun har. Anonymkode: cdbbd...bbd Ok. Da sier vi det sånn Anonymkode: 11f0a...e1b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #23 Skrevet 23. juli 2022 Innen kvinnelogikken så er det helt ok at hun har dårlig selvtillit og masse issues, men manne kan absolutt ikke ha det. Da må han jobbe med seg selv og hun mister interessen med engang! Dette er den dritten vi mannfolk må leve med dessverre, denne syke dobbeltmoralen. Bare les her inne på denne tråden og andre tråder her på kvinneguiden. Mangelen på selvinnsikt hos dagens kvinner er skremmende Anonymkode: 07168...1fb
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #24 Skrevet 23. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Innen kvinnelogikken så er det helt ok at hun har dårlig selvtillit og masse issues, men manne kan absolutt ikke ha det. Da må han jobbe med seg selv og hun mister interessen med engang! Dette er den dritten vi mannfolk må leve med dessverre, denne syke dobbeltmoralen. Bare les her inne på denne tråden og andre tråder her på kvinneguiden. Mangelen på selvinnsikt hos dagens kvinner er skremmende Anonymkode: 07168...1fb Jeg er kvinne og skrev nettopp i tråden at jeg forstår om noen ikke vil være sammen med ei som har silikon. Anonymkode: 0486e...618
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #25 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Innen kvinnelogikken så er det helt ok at hun har dårlig selvtillit og masse issues, men manne kan absolutt ikke ha det. Da må han jobbe med seg selv og hun mister interessen med engang! Dette er den dritten vi mannfolk må leve med dessverre, denne syke dobbeltmoralen. Bare les her inne på denne tråden og andre tråder her på kvinneguiden. Mangelen på selvinnsikt hos dagens kvinner er skremmende Anonymkode: 07168...1fb Stemmer, alltid offer. Kvinnen kan også alltid gjøre hva de vil...tar aldri ansvar for sine handlinger. Anonymkode: 70494...be1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #26 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stemmer, alltid offer. Kvinnen kan også alltid gjøre hva de vil...tar aldri ansvar for sine handlinger. Anonymkode: 70494...be1 Helt korrekt! De nekter så klart for dette selv. Hvis kvinner sliter = da får de masse medfølelse og forståelse. Samme kan ikke sies om menn her inne og i samfunnet generelt. Tror feminismen har litt av skylda Anonymkode: 07168...1fb
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #27 Skrevet 23. juli 2022 Slutt med denne generaliseringen, det fremstår bare sutrete og bittert når dere dømmer kvinner som en hel gruppe på den måten. Anonymkode: 0486e...618 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #28 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvorfor det? Tror ikke jeg har møtt én mann som ikke liker naturlige pepper best. Men nå har ikke jeg møtt alle da. Anonymkode: 5675b...9ea Nja, jeg har selv møtt menn som har ønsket å betale/betalt for silikoninnlegg hos partneren. Så det er nok variasjon i preferanser der også. Anonymkode: 5ec25...0dd 1
Anonymbruker*** Skrevet 23. juli 2022 #29 Skrevet 23. juli 2022 Jeg tenker det er helt innnefor å se innvasiv plastisk kirurgi som en dealbreaker i dating, men merkelig å forvente at damen skal si ifra om det tidlig eller? Som at man har meldeplikt om alt den andre potensielt har noe imot. Man tar ikke skade av å tilbringe litt tid med og evt ligge med noen som viser seg å ikke være kjærestemateriale. Har skjedd flere ganger for meg. Livet. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #30 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slutt med denne generaliseringen, det fremstår bare sutrete og bittert når dere dømmer kvinner som en hel gruppe på den måten. Anonymkode: 0486e...618 Typisk "kvinnesvar" her inne. Dette er fakta, enten du liker det eller ikke! Må komme med bedre svar en det. Forklar gjerne hvorfor vi har feil? Da blir ditt svar mye mer troverdig. Anonymkode: 07168...1fb
Olaug Olsen Skrevet 23. juli 2022 #31 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Innen kvinnelogikken så er det helt ok at hun har dårlig selvtillit og masse issues, men manne kan absolutt ikke ha det. Da må han jobbe med seg selv og hun mister interessen med engang! Dette er den dritten vi mannfolk må leve med dessverre, denne syke dobbeltmoralen. Bare les her inne på denne tråden og andre tråder her på kvinneguiden. Mangelen på selvinnsikt hos dagens kvinner er skremmende Anonymkode: 07168...1fb Vanlig probem at mange kvinner spiller på sin egen svakhet. Mange menn liker dette. Det å være svak og hjelpetrengende er en viktig del av kvinnerollen i vår kultur.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #32 Skrevet 23. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Typisk "kvinnesvar" her inne. Dette er fakta, enten du liker det eller ikke! Må komme med bedre svar en det. Forklar gjerne hvorfor vi har feil? Da blir ditt svar mye mer troverdig. Anonymkode: 07168...1fb Det gjorde jeg i forrige innlegg. Jeg kan ikke ta deg seriøst når du bare fortsetter å generalisere. Kom tilbake når du kan diskutere ordentlig. Anonymkode: 0486e...618
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #33 Skrevet 23. juli 2022 Jeg var med en fyr som gjerne ville hjelpe meg å betale for mine "pupper". Da jeg sa til han at jeg synes jeg så mindre feminin ut med litt brede skuldre og små pupper og at det nok hadde sett bedre ut med litt større, sa han seg enig i det. Anonymkode: c42ef...322
Mooza Skrevet 23. juli 2022 #34 Skrevet 23. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Helt korrekt! De nekter så klart for dette selv. Hvis kvinner sliter = da får de masse medfølelse og forståelse. Samme kan ikke sies om menn her inne og i samfunnet generelt. Tror feminismen har litt av skylda Anonymkode: 07168...1fb Du sutrer nå som ei kjærring i alle fall. Det skal du ha! Jeg synes menn som har tatoveringer er litt homo. Er det noe galt i være homo? Neida, men jeg vil ikke ha en. Det er en personlig mening. Asså ramsalte gamle sjømenn med tatoveringer er jo ikke homo, men alle wanne-be som går rundt med stygge tatoveringer...neh...det er litt sånn teit. Men skulle jeg nå gått ut på markedet og møtt en slik fyr, som lik store deler av befolkningen hadde en stygg tatovering, så måtte jeg vel tatt noen slike overfladiske ting for hva det er verd. En bagatell i det store og hele. Det sier egentlig kanskje ikke så mye om personen. Det er vel mer min egen fordømmelse over noe som er en kulturell ting nå. Tatoveringer. Akkurat som silikonpupper var det for noen år siden. Det er kanskje ut nå- men det var en tid der mange gjorde det. Selv om noen en gang var usikker på seg selv og dette var et issuse, så trenger jo ikke det bety at de er usikker på alt nå. Har du brukt fire kvelder på ei dame, så må det jo nødvendigvis være noe du likte TS? Jeg har til gode å bruke så mange kvelder på noen andre uten at jeg faktisk liker dem. Så ja.. det kan gi en god grunn til å være obs på andre ting kanskje? Men hvis dama var bra og grei, fornuftig og ellers ikke satt og offet seg over alt mulig- så er dette veldig barnslig oppførsel, tenker jeg. Men men...det er vel kanskje din ting. Du er umoden og dømmende, og overfladisk. Det er vel en god grunn til å stryke deg av lista . Endret 23. juli 2022 av Mooza 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #35 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det gjorde jeg i forrige innlegg. Jeg kan ikke ta deg seriøst når du bare fortsetter å generalisere. Kom tilbake når du kan diskutere ordentlig. Anonymkode: 0486e...618 Bitter, generalisere, sutre...har kvinner her inne virkelig ikke bredere debatt "kunnskaper" og ordforråd en dette? Herregud, helt komisk. Jeg generaliserer ikke, jeg bare sier der jeg observerer her inne og i det virkelige liv. Du kan godt være uenig, det er ikke mitt problem hvis du lever i den egen lille virkelighet Anonymkode: 07168...1fb
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #36 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor det? Tror ikke jeg har møtt én mann som ikke liker naturlige pepper best. Men nå har ikke jeg møtt alle da. Anonymkode: 5675b...9ea 😂😂huff nå klarte jeg ikke holde meg: En mann som ikke liker naturlig pepper best…. Elsker autokorrekt😂 Anonymkode: f87ab...6df
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #37 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg forstår godt at du ikke ønsker å være sammen med ei som har silikon, men hvorfor være så feig at du ghoster? Det er like ille som silikonen. Anonymkode: 0486e...618 Ghosting er vanlig på dating i 2022. Jeg hater det men får ikke gjort noe med det. Anonymkode: f87ab...6df
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #38 Skrevet 23. juli 2022 Sa du til hun at du er aktiv på KG? Eller at du er så overfladisk at du dømmer folk før du blir kjent med dem? Anonymkode: a51eb...a0a
Blåttvann Skrevet 23. juli 2022 #39 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dessverre har hun dette, jeg har brukt 4 kvelder på henne. Tenker at man bør opplyse om slike ekstreme ting som silikonpupper, jeg har vært åpen om alt. Anonymkode: 70494...be1 Du har jo ikke fortalt henne alt, for hadde du gjort det så hadde hun visst at du ikke vil ha en dame med silikon. Når du har sånne absolutte kriterier så er det din jobb å formidle det før det blir et problem. Du har kastet bort tiden hennes. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #40 Skrevet 23. juli 2022 Skjønner ikke problemet. Anonymkode: 45e0b...1f4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå