Gå til innhold

Oppdager at daten har silikonpupper....tragisk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre har hun dette, jeg har brukt 4 kvelder på henne. Tenker at man bør opplyse om slike ekstreme ting som silikonpupper, jeg har vært åpen om alt.

Anonymkode: 70494...be1

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har neppe fortalt henne alt om deg selv på 4 kvelder.

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dessverre har hun dette, jeg har brukt 4 kvelder på henne. Tenker at man bør opplyse om slike ekstreme ting som silikonpupper, jeg har vært åpen om alt.

Har opplevd det samme. Ble ikke flere dater for å si det sånn.

Anonymkode: 56e30...315

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Uff stakkars damer da. Det kan jo bunne i dårlig selvtillit, gjør jo som regel det. 

Anonymkode: 50ef4...573

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Uff stakkars damer da. Det kan jo bunne i dårlig selvtillit, gjør jo som regel det. 

Anonymkode: 50ef4...573

Ikke alle vil ha en dame som har så dårlig selvtillit så hun får lagt inn silikon i kroppen. Da har de som regel andre issues også.

Anonymkode: 41a05...cff

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet du grunnen bak da? Kan det være at hun vet hun er bærer av Brca1 genet, og har derfor fjernet brystene og fått satt tilbake silikon?

Ikke alle gjør det kun for estetiske grunner. Det er dog også de som gjør det for å rette opp i ekstrem usymetri.

Men også de som gjør det bare fordi de selv ønsker å ha litt mer, for å kunne bruke klær som sitter bedre enn når man er helt flat.

Jeg mener silikon i seg selv ikke nødvendigvis trenger å være en dumpegrunn. Men det er nå bare meg da.

Anonymkode: fb12d...e4c

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså..silikon damer de må jo opplyse om det for jeg har fjernet ett bryst pga kreft i sin tid og har og en silikon implantant men det ser ikke ut som de bimbo brystene jeg har sett på nett . For min del er det for å få symetri med det naturlige brystet. 

Jeg opplyser om slikt hvis jeg merker at vi kan havne i seng. Jeg har så langt ikke hatt noe problemer med mannfolk ikke har akseptert det. Nå når det er så delte meninger om silikon og naturlige pupper så er det jo bare en ærlig sak å opplyse om det i tilfelle den du treffer ikke har det som preferanser. Jeg hadde ikke blitt sur om noen valgte meg bort fordi jeg har snåle pupper. Jeg kan jo forstå dem. Men så langt aldri opplevd det. Så jeg er for å opplyse om slikt for sin egen del istede for å prøve å lure seg inn til noen uten å si noe. 

K54

Anonymkode: f87ab...6df

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvis det er en så massiv dealbreaker for deg, så er det ditt ansvar for å flette dette sømløst inn i samtalen på første date. Du har kastet bort tiden hennes like mye som hun har kastet bort tiden din. 

Anonymkode: a3094...a45

• Liker 13
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at dette innlegget er skrevet av en mann 😛

Anonymkode: 4ef00...161

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis det er en så massiv dealbreaker for deg, så er det ditt ansvar for å flette dette sømløst inn i samtalen på første date. Du har kastet bort tiden hennes like mye som hun har kastet bort tiden din. 

Anonymkode: a3094...a45

Tenkte det samme. Ts, har du delt en fullstendig liste over dine dealbreakers?

Anonymkode: ae7f6...bad

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal det være en dealbreaker at dama har tatt silikon i brystene egentlig? Så hvis du liker henne så må du avslutte alt fordi hun har silikon? Merkelig.

Anonymkode: 7964a...10a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

LOL godt trolleforsøk. 

Anonymkode: 86116...ce3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

😂😂😂😂

Anonymkode: 11f0a...e1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg ikke tenkt meg om to ganger. Hadde startet å ghoste henne umiddelbart. 

1. Hun har ekstremt dårlig selvtillit, så dårlig at hun må ty til plastisk operasjon for å føle seg bedre, mer attraktiv. 

Det er bare starten på alle hennes mentale problemer... 

Anonymkode: cdbbd...bbd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

LOL godt trolleforsøk. 

Anonymkode: 86116...ce3

Hvorfor hevder du dette er trolling? 

Denne problemstillingen er noe menn må forholde seg til. 

Jeg ee total motstander av plastiske operasjoner så lenge det ikke er av medisinsk grunn. 

Det forteller meg at kvinnen har lab selvfølelse, lav selvtillit, og det er bare et av flere dysmorfier hun har. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Tviler på at dette innlegget er skrevet av en mann 😛

Anonymkode: 4ef00...161

Hvorfor det? Tror ikke jeg har møtt én mann som ikke liker naturlige pepper best. Men nå har ikke jeg møtt alle da.

Anonymkode: 5675b...9ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en som hadde en silikonball istedenfor to naturlige baller. Han hadde hatt testikkelkreft.

Anonymkode: d95da...0a8

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg ikke tenkt meg om to ganger. Hadde startet å ghoste henne umiddelbart. 

1. Hun har ekstremt dårlig selvtillit, så dårlig at hun må ty til plastisk operasjon for å føle seg bedre, mer attraktiv. 

Det er bare starten på alle hennes mentale problemer... 

Jeg forstår godt at du ikke ønsker å være sammen med ei som har silikon, men hvorfor være så feig at du ghoster? Det er like ille som silikonen.

Anonymkode: 0486e...618

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fortalte du henne at du sutrer på KG? Silikon er verken uvanlig eller ekstremt, og jeg ser ikke at det helt kunne skadet noen i det hele tatt. Ikke tror jeg at man har informasjonsplikt heller, det kan hende sånt forekommer i Iran eller andre nasjoner med ekstreme syn på hva kvinnen skal tilby og være for mannen. Men der er ikke du.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror hverken menn eller lesbiske damer egentlig bryr seg om puppene er silikon eller ikke. Hvorfor bry seg om det? Jeg forstår ikke. 

Anonymkode: fd52d...774

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...