Gå til innhold

Sommerferie og ingen venner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er i sommerferien man merker at man er uten venner, ellers jobber jeg og får sosial kontakt gjennom jobben. Men når ferien er der er det still, alle er bortreist eller opptatt med sine ting. 

Andre som føler på ensomheten i ferien?

Anonymkode: 5e616...8f3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene🤗

Jeg er i samme situasjon. Har ei nær venninne men hun er opptatt med sitt og sine. Jeg har tilnærmet ingen kontakt med familie og 'kjæresten' avsluttet forholdet for ett par dager siden. Jeg er alene hele tiden og føler meg veldig ensom. Er veldig vonde følelser så jeg prøver å holde meg opptatt med ting å gjøre.

Anonymkode: 949a9...b76

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig. Har ingen venner selv, kun vennepar som stammer i fra mannens kompiser - ingen jeg selv tar kontakt med. Nå er det sommer og det arrangeres festlighet på festlighet og jeg blir sittende hjemme alene med ungen vår. Kveld etter kveld. Det er så ensomt! Hadde jeg bare visst at det var min tur neste helg, men det vet jeg det ikke er for jeg har jo ingen å finne på noe med… Har prøvd å få meg egne venner, men jeg får det bare ikke til.. Er ganske sjenert 🤷🏽‍♀️

Anonymkode: f59b6...73a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig deilig synes jeg, da kan du jo reise på egenhånd. Styre deg selv og din tid.

Anonymkode: 9724d...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...