Gå til innhold

Spiser du snø?


Gjest anonym

Spiser du snø??  

  1. 1. Spiser du snø??

    • Nei, liker det ikke
      7
    • Har lyst, men gjør det ikke
      3
    • Ja, men bare når ingen ser meg
      3
    • Nei, liker istapper bedre
      9
    • Ja, og er åpen om det
      10


Anbefalte innlegg

Har sett at mange småbarn spiser snø når de er ute og leker om vinteren. Gjorde det jeg også da jeg var liten. Men nå byr det meg imot, den er så skitten :ler:

Spiser du snø??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg spiser snø og er åpen om det! Nå skal det sies at jeg vel har blitt mer kritisk til kvaliteten på snøen jeg spiser enn jeg var som barn. Nå for tiden går det mest i gourmetsnø fra øde fjell og vidder :lol:

Ler når jeg hører mødre fortelle sine barn at man får mark i magen av å spise snø. Jeg har spist snø i over 30 år og har aldri hatt et snev av mark. Kjenner forresten ingen andre som har hatt det heller. (Ja, jeg har spurt!). Tror farene forbundet med å spise snø er sterkt overdrevet - akkurat som farene ved å ha kjøleskapdøren åpen i mer enn 30 sek., spise pålegg uten brød, sette opp gjennomtrekk osv. :sjarmor:

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har prøvd:

*Tilslørte snøpiker

*Pocherte brøytekanter

*Urtemarinerte snøhuler

*Nysnø-suppe

*Håkle-brød

????????????????

Man må jo bruke det som er tilgengelig.

*Tar en stor bit av tastaturet og spytter ut Enter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ehh, Leo... Vi forsket litt på det der da jeg var i 6 års-alderen og gikk i barnehagen. Ei av tantene tinte opp litt snø, så vi skulle få se hva som kom fram etterhvert. Og GJETT hva vi fant!!..... *grøss* Kan trygt si at jeg slutta å spise snø etter den dagen ja....... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Forspsiste meg da jeg var liten... Fikk sopp i munnen, og måtte drikke en rosa medisin som smakte fy og æsj... Og fikk ikke lov til å spise nesten noe mat heller... Jo, det hjalp det!... Spiser IKKE snø mer...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...