Gå til innhold

Åpen sladretråd

Gjest Hege

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Åpen sladder, tenkte jeg - hva i all verden er det?

Og jammen har jeg fått svar:

Sladder er en vare man finner på eget netsted, og koster bare noen lærepenger. Er det mulig å få rabatt, tro? Og vil det i såfall være kvantumsrabatt?

Noe sladder er tydeligvis spiselig, siden det smaker som seigmenn med sure sokker, både bittert, sterkt og søtt - en ny bestselger bra Bon-Bon?

Finnes det forresten en uspiselig variant også?

Sladrerådet passer på at sladdervarene leveres etter avtale, og muligens med angrefrist. Fint at kjøpsloven gjelder også her.

Men jeg lurer på om det finnes det egne returstasjoner for sladder? Jeg har hørt at noe kan være giftig og farlig for miljøet - men det kan ikke være Bon-Bon varianten

Og så er det noe som heter slædder. Er det sladder som går litt på tvers?

Dette var en meeeeget nyttig tråd. Takk, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du har ikke det - men det er som unger det vettu - bare bank dem, har de ikke gjort noe galt kommer de snart til å gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff - jeg ser at mitt siste avsnitt kan misforstås.

Jeg synes det er nyttig å vite mest mulig om sladder, særlig den åpne varianten. Mente ikke være sarkastisk eller noe sånt, og jeg synes det har vært flott å lære så mye på en gang. Men jeg lurer fortsatt litt på om det finnes retursatsjoner for giftig sladder, slik som for maling og batterier og glass osv.

Hvis ikke det finnes, tror jeg nesten jeg skal ta patent på det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk - det var godt å høre.

Neste gang skal jeg prøve meg på den skjulte sladderen. Den så litt skummel ut, så jeg har ikke turt å se på den ennå. Men etterhvert skal jeg kvinne meg opp, for det kan jo hende jeg kan lære noe mer .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
...enkelte mennesker har en utrolig hukommelse; de er i stand til å gjenta, ord for ord, hva et annet menneske aldri har sagt...  

HEHEHE....... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens sladder fra Thea :roll: Jeg og sambo var på kinaresturang og spiste mat i dag. På vei ut av senteret skulle jeg innom Notabene og kjøpe meg E.T filmen. Jeg var nødt til å stå i kø litt for ei surre foran meg skulle ha pakka inn noe. Plutselig kjente jeg DET mageknipet :o Den ene pruppen etter den andre stod for tur og Thea tenkte for seg selv at dette kan aldri gå bra!!!!!! :x

Fikk eeeeeeendelig betalt og begynte å gå mot bilen der sambo satt og venta. Kasta meg inn i bilen og ropte for full hals...............klampen i bånn

Nå bor vi ikke så langt unna det senteret at det gjør noe. Men med 389 fartsdumper (minst) og et lyskryss der lyset var laaaangt fra grønt ble turen vannvittig lang.

Jeg var så do-trengende at jeg satt å trampa i gulvet og hoppa i sete.

Da doen var 2 min unna satt jeg klar med husnøkkelen i handa. Oppgavene ble flittig fordelt. Sambo tok med varene, låste bildøra etter meg og tok inn posten og Thea tok sikte på doen.

Enden på historia var at jeg KLARTE DET :D :D :D Men så nære på å shjite på meg har jeg sjeldent vært :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...