Gå til innhold

Hvordan fant dere KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt sånn inspirert av tråden om hvordan folk fant sitt livs kjærlighet...

Hva søkte dere etter når dere fant KG? Var det på Google dere traff hverandre eller via felles venner til eksempel? 

Anonymkode: 97c65...dfd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🤣

Anonymkode: f7368...a37

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste først om Kvinneguiden på Diskusjon.no faktisk. 

Men dem fremstile selvfølgelig Kvinneguiden som en forbanna søppelplass - stappfull av sprø tullinger, og med helt elendige moderator / administratorer.       

:bolledeig: 

Anonymkode: 00a5a...a5f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahah- nå ser jeg for meg at KG er noens livs store kjærlighet 😅. Skal forsåvidt ikke forundre meg. Jeg havnet her  via søk i Google. Tråder fra KG dukket «alltid» opp, og siden det var en blanding av fornuft og det spinnville har jeg blitt hengende her for underholdningens skyld. 😎

Anonymkode: 49546...8ad

• Liker 1
Skrevet

Via Google 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Via Google 😊

Samme her. Googlet matoppskrifter og tips.

Anonymkode: 64d80...e92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første gangen jeg hørte om KG var på Diskusjon.no, det var en bruker der inne som klaget noe voldsomt over modereringen på KG. Måtte selvfølgelig inn her å se og ble positivt overrasket siden jeg fant et forum der det var veldig høyt under taket, masse sprø tema og problemstillinger jeg ikke visste at fantes en gang.

Dette var før "Gullkorn fra forumet" tråden ble fjernet.

Den første tiden så hadde jeg ikke bruker engang men jeg bare måtte bli med i diverse diskusjoner da det åpenbart var vanvittige mengder med misinformasjon og egne meninger inne på den delen av forumet som handler om juss og tekniske ting.  

Anonymkode: cb3d7...31d

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke hvordan jeg fant denne siden, er flere år siden.

Anonymkode: 1797d...31e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Første gangen jeg hørte om KG var på Diskusjon.no, det var en bruker der inne som klaget noe voldsomt over modereringen på KG. Måtte selvfølgelig inn her å se og ble positivt overrasket siden jeg fant et forum der det var veldig høyt under taket, masse sprø tema og problemstillinger jeg ikke visste at fantes en gang.

Dette var før "Gullkorn fra forumet" tråden ble fjernet.

Den første tiden så hadde jeg ikke bruker engang men jeg bare måtte bli med i diverse diskusjoner da det åpenbart var vanvittige mengder med misinformasjon og egne meninger inne på den delen av forumet som handler om juss og tekniske ting.  

Anonymkode: cb3d7...31d

det er jo temmelig mange som kommer FRA kvinneguiden, for å klage over for eksempel de som styrer og steller med forumet her, eller alle de "tullete" brukerne her inne. :popcorn: 

men samtidig er det vel utrolig få (om noen?) som kommer fra Diskusjon.no for å klage over forholdene på Diskusjon.no 

Anonymkode: 00a5a...a5f

Skrevet

Er litt over interessert i nyheter i dagligvaremarkedet, det var stor aktivitet her på siden ved hvert slipp så jeg begynte å følge med der. Husker ikke om det var Google eller noe annet som tok meg hit.

Laget ikke konto før jeg så meg lei på mye feil som ble skrevet på Forbruker, jus, økonomi-forumet, da måtte jeg rydde litt..

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert via google da jeg googlet et eller annet. Ble værende pga. prøving, graviditet, osv. Så mye rart jeg ikke vil spørre noen jeg kjenner om.

Anonymkode: caf41...dd7

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Er nok rundt 15 år siden og googlet vel en eller annen problemstilling 😅

Anonymkode: 4e1b5...0cf

AnonymBruker
Skrevet

Googlet en problemstilling og Fant ut at her kan man spørre om alt mellom himmel og jord. Har faktisk vært til hjelp en gang eller ti

Anonymkode: 4e770...8f3

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke, men angrer veldig. Jobber med å trappe ned for så å kvitte meg helt med bruken. 

Er en gjeng krangletørste, ekstrem sensitive og hårsåre, som har alltid moralisme høyest på agendaen enda de selv neppe følgere såkalte "råd" de gir til folk i vanskelig situasjoner som prøve å lufte tankene her. Tydelig homohat, transehat  og ekstrem muslimhat her. Alt de ikke forstår  seg er på Fy fy, og skal argumenter hatet/frykten/misnøyen med shit de har lært av media. Sauer. Folk med utfordringer som går på AAP eller er uføretrygd (er ingen av delene) blir jo mildt sagt mobbet. Her lærte jeg at det er fryktelig mange skillesmisser i dette landet,  og lurer virkelig på det statistikken bør endre seg til at all ekteskap ender med skilsmisse uansett. Tragisk for alle barna. Utroskap er forferdelig vanlig og de som velger å sette grenser for hva som er greit i et forhold blir stemplet som kontrollene,  dominerende og toxic. Feminisme her betyr at kvinner bør finne seg en annen pikk fordi mannen ikke bidrar 100% hjemme og det er god nok grunn til å splitte familier med barn i bildet. 

Jeg selv er i permisjon,  det gjør at jeg har ekstra tid til å surfe på nettet. Jeg har ikke hatt Facebook, snapchat, og Instagram siden 2014, ga KG en sjanse.  Jeg er sikker på at majoriteten her er folk som enten har for mye tid pga arbeidsledighet,  eller fordi de pensjonister,  eller fordi de har tid til å være her etter jobb fordi det er her deres sosiale liv er etter arbeidstid.  

Anonymkode: c4cda...0c3

Skrevet

Husker ikke hvor jeg hørte om kg aller første gang, men det var i forbindelse med at jeg skulle gifte meg (stor kjærlighet 😁) at bryllupsforumet kom opp i et eller annet Googlesøk, og jeg fiksa bruker.

AnonymBruker
Skrevet

Googlet fising og fikk opp masse tråder fra KG

Anonymkode: d55c7...6a3

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hørte om KG via en venninne. Det var rundt 2004. Har hatt ulike brukernavn siden da.

Så mye som har endret seg! Kg var jo mye mindre før..Man så de faste brukerne overalt og det føltes mer intimt ut. Var mye triveligere her før også. 

Nå leser jeg for det meste innlegg og skriver en sjelden gang som anonym.

Anonymkode: f6598...aca

• Liker 1
Skrevet

På tv-programet: Brille

Like etter at VGD gjorde om og ødela forumet sitt så var det naturlig å bli med her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...