Helene Skrevet 21. juli 2022 #1 Del Skrevet 21. juli 2022 Dette er vanskelig. Min søster døde november 2018. Nå har min svoger giftet seg. Misforstå meg rett. Jeg kjenner begge. Damen er kjempefin. Skikkelig hyggelig. Bare at det går litt fort. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Del Skrevet 21. juli 2022 Trist med din søster. Noen ganger går de som har mistet noen fort videre, og får seg ny kjæreste. Kan ikke svare deg noe spesifikt på det, men jeg kan godt skjønne du syns det har gått for fort. Varme tanker til deg. Anonymkode: fa8ec...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Del Skrevet 21. juli 2022 Forstår at det er sårt ❤️ Men prøv å tenke at din svoger har levd alene noen år nå, og savnet sikkert en å dele livet med. Prøv å glede deg over at han ikke er i dyp sorg lenger. Kan love at han tenker på din søster og at han har hatt det vondt. Har likevel full forståelse for at det er sårt å tenke på at din søster er glemt, men det er hun ikke ❤️ Anonymkode: bb820...c59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Del Skrevet 23. juli 2022 Forstår at du syns det går fort, men om det ikke er barn inni bildet er det ikke noe å reagere på. Hun er ikke glemt og hun ville neppe at han, eller du, skulle sitte hjemme og lide i 4 år. Anonymkode: cda0b...b5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #5 Del Skrevet 23. juli 2022 Du har helt lov til å føle som du gjør . Anerkjenne og tillate seg følelser rundt det, er viktig. Men dagen hvor det ikke hadde føltes sårt, ville nok latt vente på seg. Sorg og kjærlighet, spør ikke når det passer, og det gjør naturlig nok at savnet, får seg et blåmerke Klem. Anonymkode: 2ba1a...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Del Skrevet 23. juli 2022 Føl det du må føle for all del, men tenk så fint at han ikke måtte leve med sorgen som enslig i lang tid og faktisk klarte å gå videre. Anonymkode: 3f9de...3b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Del Skrevet 26. juli 2022 Det er helt naturlig at folk går videre. Det betyr ikke at de glemmer. Tror faktisk det er slik at de aller fleste ALDRI vil føle at noen vil overgå sin første store kjærlighet. Men vi mennesker har jo behov for å dele livet med noen, det ligger i vår natur. Jeg pleide også å tenke slik, men innså til slutt at jeg er egoist om jeg mener en person skal leve helt alene en bestemt tid, som et slags "bevis" på at han/hun savner den avdøde. Slik er det jo ikke, og at jeg skal forlange noe slikt blir faktisk bare feil. Anonymkode: f876f...54d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 26. juli 2022 #8 Del Skrevet 26. juli 2022 Helene skrev (På 21.7.2022 den 20.07): Dette er vanskelig. Min søster døde november 2018. Nå har min svoger giftet seg. Misforstå meg rett. Jeg kjenner begge. Damen er kjempefin. Skikkelig hyggelig. Bare at det går litt fort. Hvor tilgjengelig var du for svogeren når han skulle føle seg ensom? Var du tilgjengelig på telefon hvis han følte seg alene om nettene? Du var vel mest opptatt i ditt liv? Det er snakk om fire lange år. Jeg måtte være skarp nå fordi da vil du innse at du er trist på grunn av noe tåpelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 3. august 2022 #9 Del Skrevet 3. august 2022 Helene skrev (På 21.7.2022 den 20.07): Dette er vanskelig. Min søster døde november 2018. Nå har min svoger giftet seg. Misforstå meg rett. Jeg kjenner begge. Damen er kjempefin. Skikkelig hyggelig. Bare at det går litt fort. Skjønner at du tenker sånn. Men når er riktig tid? Jeg mistet min kone i vår, når kan jeg treffe andre? Kjenner at jeg ikke har noe ønske om det ennå. Men tenker litt på hva andre synes 🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #10 Del Skrevet 3. august 2022 Det er over 3 år..det er lenge nok altså. Synd med søstra di, men han kan ikke være sånn eneboermonk på en fjelltopp resten av livet Anonymkode: 4b637...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 3. august 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er over 3 år..det er lenge nok altså. Synd med søstra di, men han kan ikke være sånn eneboermonk på en fjelltopp resten av livet Anonymkode: 4b637...b36 Er egentlig helt enig. Jeg unner mannen alt godt. Som sagt, kjenner begge. Hun er en grepa dame. Det bare ble litt sårt. Vet, det går over. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overaltalltid Skrevet 3. august 2022 #12 Del Skrevet 3. august 2022 Smeltemann skrev (2 timer siden): Skjønner at du tenker sånn. Men når er riktig tid? Jeg mistet min kone i vår, når kan jeg treffe andre? Kjenner at jeg ikke har noe ønske om det ennå. Men tenker litt på hva andre synes 🤷♂️ Man vet selv når man er klar , og selvom er klar så tar det tid ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #13 Del Skrevet 3. august 2022 Men hva tenker du er ‘riktig’ tid å vente da? jeg hadde nok reagert om det var ett år, men ikke når det skjedde for nesten 4 år siden! Anonymkode: fe001...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 3. august 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men hva tenker du er ‘riktig’ tid å vente da? jeg hadde nok reagert om det var ett år, men ikke når det skjedde for nesten 4 år siden! Anonymkode: fe001...506 Det finnes ikke riktig tid. Noen ganger tar det 1 år, andre ganger 3, andre ganger igjen flere år. Møter du riktig person spiller ikke tid noen rolle, tenker jeg. Som etterlatte familie ble jeg bare lei meg, samtidig som glad på hans vegne. Som sagt før, fornuft og følelser, 2 forskjellige ting. Fornuften sier 1 ting. Hva jeg føler inni meg, noe annet. Uansett, jeg ønsker ikke at menneske skal gå rundt å ha det vondt og føle seg alene. Han har funnet en kjempe ok dame. Livet går videre. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå