Squirtle Skrevet 21. juli 2022 #1 Del Skrevet 21. juli 2022 Hei! Jeg lurer på om noen har tips til hvor man kan kjøpe garn billig, gjerne sånn typ 10pk. Både ull og bomull, egentlig. Har kjøpt noe på hobbii men er det andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Del Skrevet 21. juli 2022 Garnius Og strikkemekka har ofte tilbud på ymse garn. Og noe garn som er generelt billig Anonymkode: b3877...6e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Del Skrevet 21. juli 2022 Søstrene grene Anonymkode: 3e278...117 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #4 Del Skrevet 21. juli 2022 Rusta Anonymkode: 027ad...d11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Del Skrevet 21. juli 2022 Posesalg hos garnprodusentene. F eks Viking og Gjesdal har pleid å ha posesalg innimellom. Anonymkode: 05688...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silla123 Skrevet 21. juli 2022 #6 Del Skrevet 21. juli 2022 Pleier å være mye ubrukt på Finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #7 Del Skrevet 21. juli 2022 Garnius har store paller med garnpakker.... Men har forstått det som om butikken og nettbutikken er adskilt, så usikker om de sender disse garnpakkene.... Anonymkode: 89da2...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaylah Skrevet 21. juli 2022 #8 Del Skrevet 21. juli 2022 www.garnuniverset.no er best synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #9 Del Skrevet 21. juli 2022 Rema 1000. Ja, seriøst. Større Rema-butikker selger garn, og både ullgarnet og bomullsgarnet er i veldig god, stødig kvalitet til å være billiggarn. Produsert av Sandnes mener jeg. Anonymkode: beb84...af2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Squirtle Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 27. juli 2022 Silla123 skrev (På 21.7.2022 den 22.35): Pleier å være mye ubrukt på Finn.no Det har jeg ikke tenkt på! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. juli 2022 #11 Del Skrevet 28. juli 2022 Sjekk ut fb-siden «kjøp og salg for garnglade strikkere», det er det mange som selger mye bra garn rimelig! Har selv både kjøpt og solgt der Følg også med på Rauma si nettside, de har salg av og til. Likedan Strikkehula Stikk også gjerne innom lokale strikkebutikker eller Husfliden, de har ofte kurver med garn som er til salg. Bor du ikke langt unna Rauma ullvarefabrikk så kan det verdt å ta turen dit, de bruker å ha masse til nedsatt pris. Aldri vært der selv, men kjenner flere som har vært der og som har kjøpt poser med feks finull, Vams, Puno Personlig så velger jeg heller sånne måter å kjøpe rimeligere garn på enn å kjøpe billig syntetisk garn på Nille og sparkjøp. Når jeg først legger ned mye arbeid og tid i et strikkeplagg så vil jeg bruke garn av god kvalitet. Ikke 99% akryl (dvs plast) og 1% ull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #12 Del Skrevet 1. august 2022 Kjøper mye på Garnius, synes kvaliteten er fin og de har flere typer garn enn f.eks Rema. Europris har ofte 30% rabatt på garn og det er fine priser da. Strikkemekka er også bra, men jeg synes oppskriftene deres er skikkelig dårlige, har opplevd å sitte med en strikkekompetent venninne flere ganger og klø oss i hodet over håpløse forklaringer. Garnet er bra da. Anonymkode: 65d5c...c01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå