Gå til innhold

One night stand med super sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde med meg verdens herligste fyr hjem forrige helg, og vi hadde

kjempeflott sex.. Var ikke klar over at sex kunne være så bra faktisk!! :humpe:

Men da vi var ferdige, oppdaget vi at jeg hadde blødd en

god del. Ganske ubehagelig og flaut. Han trodde at jeg hadde fått mensen.

Det jeg oppdaget dagen etter var at han hadde "klort meg" opp litt nedentil, sikkert med en fingelnegl, og derad alt blodet.

Nå er jeg veldig frustrert! Kunne veldig gjerne tenkt meg og sett han igjen. Men han er vel ikke intressert, da han tror at jeg "menset" over han... :forvirret:

Bør jeg oppsøke han og fortelle hva som skjedde, eller bare la en sånn

fantastisk fyr være? Bør jeg bare vente og se hva som skjer?

Hva ville dere gjort??

Synest det er utrolig flaut at han tror jeg hadde med meg han hjem til tross for mensen. :sur:

Alltid må slike ting skje meg!!

Trenger råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde syntes det var ekkelt viss det var jeg som ble blødd på ons... Om jeg ikke kjente jenta og var keen på henne i utgangspunktet hvertfall.

Skrevet

:ler:

En gang var jeg i samme situasjon. One night i fylle -senga full av blod dagen etter. Faktisk var vi begge to fullstendig dekket av blod fra ankler til hals -jeg hadde glemt at jeg hadde mensen.... :sjenert:

Dagen etter -da jeg hadde kommet meg vel hjem (med taxi -sånn ca. 1 km, jeg var forholdsvis fyllesjuk...), ble jeg naturlig nok dritflau. Jeg tenkte: Enten kan jeg dø her og nå, eller jeg kan finne på noe annet. Så jeg valgte å finne på noe annet. Dette var rett før jul (årsaken til "fyllekula" var en eksamensfest), jeg gikk på Rimi -kjøpte en pakke Blenda-hvitt og pakket inn i julepapir. La ved et koselig lite kort hvor det stod: Beklager sengetøyet. God jul.

Undertegnet Bloody Mary.

Jeg følte iallfall at jeg forlot opplevelsen med æren i behold... :sjarmor:

Og jeg kan legge til at dette er MANGE år siden.

Nelle ;)

Skrevet

Tror ikke fyren tenker over det der med blodet. Når en mann er god i sengen så tyder det på erfaring og har man det så møter man på litt av hvert og blir avslappet med det.

SS

Gjest Varg-Menja
Skrevet
En gang var jeg i samme situasjon. One night i fylle -senga full av blod dagen etter. Faktisk var vi begge to fullstendig dekket av blod fra ankler til hals -jeg hadde glemt at jeg hadde mensen.... :sjenert:

Jeg har gjort nesten det samme, på første mens-dag, bare at det ikke ble fullt så mye søl som det. Eller, dvs jeg glemte ikke at jeg hadde mensen, men han var så god i senga at jeg valgte å drite i det... Han lot seg ihvertfall ikke affisere av det, og vi fortsatte å treffe hverandre og var sammen i nesten ett år etterpå. Så det trenger ikke å ha noe å si, det kommer vel an på hvor avslappet han er i forhold til kroppsvesker. Dersom han er så fantastisk skader det ikke å ta kontakt uansett, og da kan du jo kanskje få forklart at det var "hans skyld" også.

Skrevet

Jeg opplevde det samme for endel år siden. Hadde ikke mensen, så vet ikke hva det var, og vi pratet egentlig ikke om det heller... Men vi ble uansett kjærester etterpå, så det skremte han iallefall ikke bort ;)

Skrevet
Bør jeg oppsøke han og fortelle hva som skjedde, eller bare la en sånn

fantastisk fyr være? Bør jeg bare vente og se hva som skjer?

Hva ville dere gjort??

Hvor gammel er du?!

Det er helt ok å ta med en fremmed mann du ikke skal se igjen hjem i sengen og gi alt du har, men at du blør litt blir et stort problem for deg?!

Tror han har sett nok til å danne seg en formening om deg helt uavhengig av blodet.

Skrevet
Hvor gammel er du?!

Det er helt ok å ta med en fremmed mann du ikke skal se igjen hjem i sengen og gi alt du har, men at du blør litt blir et stort problem for deg?!

Tror han har sett nok til å danne seg en formening om deg helt uavhengig av blodet.

Det var vel litt unødvendig?

Send ei Lano-såpe og et lite kort du. "Det vakke min skyld!!" Hehe...

Viss det er litt vet i skolten hans, så lar han ikkje det der stoppe seg om han er interessert.

Skrevet
:ler:

Dagen etter -da jeg hadde kommet meg vel hjem (med taxi -sånn ca. 1 km, jeg var forholdsvis fyllesjuk...), ble jeg naturlig nok dritflau. Jeg tenkte: Enten kan jeg dø her og nå, eller jeg kan finne på noe annet. Så jeg valgte å finne på noe annet. Dette var rett før jul (årsaken til "fyllekula" var en eksamensfest), jeg gikk på Rimi -kjøpte en pakke Blenda-hvitt og pakket inn i julepapir. La ved et koselig lite kort hvor det stod: Beklager sengetøyet. God jul.

Undertegnet Bloody Mary.

Jeg følte iallfall at jeg forlot opplevelsen med æren i behold...  :sjarmor:

Og jeg kan legge til at dette er MANGE år siden.

Nelle  ;)

Særdeles elegant løsning! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...