Gjest Frysepinne Skrevet 20. juli 2022 #21 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gastromat består hovedsakelig av salt Anonymkode: d800b...953 Nei, det står ikke det på innholdslista deres: Ingredienser Friske grønnsaker, gjærekstrakt, Glutamat (MSG), havsalt
PITTY Skrevet 20. juli 2022 #22 Skrevet 20. juli 2022 Frysepinne skrev (3 minutter siden): Jeg lytta til rådet ditt og sendte dem en henvendelse 👍 Juks og fanteri. Du får nok ikke et ærlig svar. Har du ikke sett produsenters reklame "NY og BEDRE"? Da er det som oftest mindre volum for pengene samt nye ingredienser som de tjener på og vi får det på tunga.. NY ja, men smaker dritt!! Jeg henvendte meg til de som importerer Knorr for lenge siden.Fikk aldri noe svar, bare vrøvl på tlf også. I syd Europa finnes fra Knorr et stort utvalg av tørrmat av veldig god kvalitet, hele middager. Aldri sett de typene i Norge. Hvorfor? Dyrere å produsere kanskje. Og den kostnaden må de nok ta, ellers blir det null salg til en befolkning som har et visst minstemål for kvalitet. Det finnes et utall av utenlandske varer som lett konkurrerer ut norske. B.l.a noe fra en italiensk produsent som jeg stadig må ha nytt påfyll av. Glem Norge, ingen som tør å importere engang. Produktene kommer seg ikke inn i butikkene tenker jeg. Men fri flyt av arbeidskraften går som staten vil. Bare patetisk, ikke mer å si om det. I Sverige får jeg selvsagt tak i disse produktene... Hvor stopper det opp egentlig? Myndigheter ja, og at vi nordmenn kanskje er kjent for å spise hva som helst bare det finnes i hyllene.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #23 Skrevet 20. juli 2022 1 minutt siden, Frysepinne said: Nei, det står ikke det på innholdslista deres: Ingredienser Friske grønnsaker, gjærekstrakt, Glutamat (MSG), havsalt Anonymkode: d800b...953
Gjest Frysepinne Skrevet 20. juli 2022 #24 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hatt covid? Nå var det ett merke jeg spurte om da, ikke en gruppe av smaker eller lukter. #justsaying
Gjest Frysepinne Skrevet 20. juli 2022 #25 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: d800b...953 Takk, det var interessant. Jeg er ei voksen dame og lærte at det er mest av det som står først på innholdslista. Altså skulle det vært mest grønnsaker og minst salt. Er det mye salt i grønnsakene tro? Uansett, det smaker ikke mye salt av dette heller. Det smaker buljong av dårlig kvalitet fordi det ikke er noe ettersmak på den.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #26 Skrevet 20. juli 2022 Frysepinne skrev (5 minutter siden): Takk, det var interessant. Jeg er ei voksen dame og lærte at det er mest av det som står først på innholdslista. Altså skulle det vært mest grønnsaker og minst salt. Er det mye salt i grønnsakene tro? Uansett, det smaker ikke mye salt av dette heller. Det smaker buljong av dårlig kvalitet fordi det ikke er noe ettersmak på den. Det smaker kjempesalt av Gastromat. Anonymkode: 273e3...ef9 1
Gjest Frysepinne Skrevet 20. juli 2022 #27 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det smaker kjempesalt av Gastromat. Som sagt, jeg er ikke helt avvisende til teorien om at det er hos meg problemet ligger 😂
Brunhilde Skrevet 20. juli 2022 #28 Skrevet 20. juli 2022 Frysepinne skrev (1 time siden): Nei, det står ikke det på innholdslista deres: Ingredienser Friske grønnsaker, gjærekstrakt, Glutamat (MSG), havsalt Hvis du leser på siden deres, så ser du at salt står først i innholdsfortegnelsen.
Gjest Frysepinne Skrevet 20. juli 2022 #29 Skrevet 20. juli 2022 Brunhilde skrev (4 minutter siden): Hvis du leser på siden deres, så ser du at salt står først i innholdsfortegnelsen. Du har helt rett. Jeg så på en annen side, og der sto det i omvendt rekkefølge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå