Gå til innhold

Love island UK 2022


Gjest misssixty

Anbefalte innlegg

Gjest misssixty

Ingen tråd om tidenes beste reality serie? 

Hvor er aftersun i år forresten? Elsket å se det i tidligere sesonger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

misssixty skrev (4 timer siden):

Ingen tråd om tidenes beste reality serie? 

Hvor er aftersun i år forresten? Elsket å se det i tidligere sesonger

After Sun går på itv hub i England som vanlig, så TV2 Play har tydeligvis ikke kjøpt inn den delen. Mulig det ligger noe ute på Dailymotion.

Jeg elsker Love Island, og gleder meg til hver nye episode. :) 

Endret av every woman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Love Island, men synes årets sesong er noe kjedelig. 

Det er jo ingen ordentlige par, virker knapt som de liker hverandre, eller så er det bare den ene som gjør det. De skal liksom bare gjennom showet for og få Insta-følgere og sponsorer, eventuelt også vinne programmet. 

I tillegg til at gnistene ikke akkurat flyr veggimellom så er de fleste folka ganske kjedelige, synes bare Davide er litt morsom. Heier på han og Ekin-Su :)

Aftersun går på ITV, men du får i utgangspunktet ikke tilgang fra Norge, du må ha VPN for og se det. 

Da får du også sett nyere episoder, TV 2 ligger litt bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt kjedelig denne gangen. Dårlig med par, det går veldig tregt framover. Ekin og Davide er noe for seg selv. Hun er allerede gift og har fire barn med ham, han går rundt og tyter om hvor likegyldig han er, hvor lite han stoler på henne og at hun er falsk. Helt til han snur om og ser en framtid med henne. Jeg tror han innerst inne er ganske forgapt. Snedig, men underholdende. Gemma og Luca har jo holdt sammen siden start. Luca (the man sells fish!, denne sesongens "hairdresser from Romford" :P ) virker sjalu og noe kontrollerende, Gemma er jaggu ikke enkel å lese. Hun sitter stort sett tilbakelent med et slags stivt smil. Men det ser jo ut som om de har en viss fremgang.

Adam... Han var jo selveste rundbrenneren av sesong 4, og jeg håper bare at han har modnet på disse årene. Ellers synes jeg at jeg hører familien og vennene til Paige skrike et unisont NEEEEI foran TV-skjermen. 

Danica høres ut som om hun jobbintervjuer alle hun prøver seg med. Det er ikke lett å finne kjemien da. 

Tasha og Andrew. De er ikke godt likt av seerne, og spesielt ikke Tasha. Hun har vært mislikt lenge fordi hun har vinglet mellom flere helt til det siste. Men jeg kan se for meg at begge reddes av at de nye har fått vist seg mindre fram. Vi får se.

Indiyah og Dami. Hun er fantastisk, han er... tja. Han er veltalende, og kan sikkert overtale hvem som helst til hva som helst. Men han virker sleip på mange måter. 

Endret av every woman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Davide er kjekk, men fy søren så usjarmerende og usympatisk. «Your liar» med verdens verste stemme og aksent. Ekin Su burde droppe han. 

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hvorfor har ikke TV2 play Unseen bits-episodene? Ligger de et annet sted, og jeg er dum som ikke finner det eller? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unseen-episodene er der sammen med de vanlige episodene. 
 

2456ACDC-F18A-40DA-B538-34B7010D52D1.jpeg

Endret av Mopsi
La til bilde :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mopsi skrev (23 timer siden):

Unseen-episodene er der sammen med de vanlige episodene. 
 

2456ACDC-F18A-40DA-B538-34B7010D52D1.jpeg

Takk🙏 Jeg finner det ikke for sesong 8, synes det er rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...