AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Del Skrevet 20. juli 2022 Jeg skal kjøpe meg hundebil og har derfor vurdert VW Caddy. Forsøker å lese på nett men finner ingen tester eller anmeldelser. Er det noen her som har Caddy som vil dele erfaringer? Hvordan fungerer den på vinterføre, opp/ned bratte bakker og på dårlige veier? Jeg har også vurdert Pajero, men synes den blir litt for voldsom/stor og ikke minst dyrere. Anonymkode: 2d121...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Del Skrevet 20. juli 2022 Pajero er dyr, ikke bare å fylle diesel men også servicer/deler/dekk osv. Caddy har det samme 4-Motion systemet som alle andre VW/Audi har, det fungere greit. Ned bakke har du ikke mye nytte av det, men oppover når det er godt grep på alle 4 hjul. Etter tester jeg har sett på Youtube med VW, er det Subaru som overgår 4-Motion så det suser. Har Subaru selv etter å hatt nettopp Caddy(2hjulstrekk). Går vi inn på det tekniske på VW, så styr unna om den ikke er fulgt opp med alle servicer på merkeverksted. Etter 2010 fikk de ny motor, hvor dyser havarere fort vekk, og da er det lurt at den har blitt fulgt opp, slik at de ser det på (merke)verkstedet. Jeg hadde et slik havari på min, utenfor garantien selvsagt. Men ble rimelig paff da det gikk på en utvidet garanti på den. Og det har ikke noe å gjøre med oppdateringen som kom pga dieselgate, dette var før den oppgraderingen. Og en ting er Møller klinkende klare på: Har man hatt bilen hos et uavhengig verksted, og kommer til de etterpå for å klage på noe som kunne ha vert på en utvidet garanti, blir du møtt med en kald skulder. Dyrt å ha servicer på merkeverksted? Tja, men det beror også på hva en får igjen i andre enden. Anonymkode: c3fce...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå