Gå til innhold

Tid mellom vielse og middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette med tid mellom vielse og middag er det mange som snakker mye om så lurer på om vi er på jordet med vår plan? Jeg har ikke lyst at det skal bli for mye venting, men jeg vil heller ikke ha det travelt og at folk skal ha tid til å prate sammen. Jeg tenker at siden vielsen er sen så har folk spist lunsj først. 

- Vielse kl 15 (varer ca 30 min, ca 5-10 min unna lokalet/gåavstand)

- Lokalet er åpent fra vielsen slutter, der er det velkomstdrink, frukt og snacks. Brudeparet skal ta noen bilder utenfor kirka og lokalet, pluss fellesbilder med alle gjester utenfor lokalet.

- Setter oss til bords 17:30.

Anonymkode: e7a9c...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres greit ut! Vi skal ha vielse kl 2 og middag kl 16 så blir ganske likt som dere! :) Har vært i bryllup hvor ventetiden har vært aaaltfor lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Vi hadde vielse 11 på formiddagen og lunsj (20-30minutter unna med kollektivtransport i Oslo) klokken 12.30 til 14.30 mens vi tok bilder. Og så middag klokken 19, lokalet åpnet klokken 18. Da fikk gjestene god tid til å enten dra innom hotellrommet og slacke (som vi gjorde) eller gjøre litt sightseeing (vi hadde flere som var langveisfra) før middag og fest på kvelden.

Anonymkode: 0177d...5db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar så langt! Som tilleggsopplysning er bryllupet i en by så det er "ting å gjøre", og de fleste gjestene er tilreisende og bor på hotell i byen.

11 minutter siden, AnonymBruker said:

- Setter oss til bords 17:30.

Og dette ble kanskje litt uklart, kokk har fått beskjed om middag kl 17:30 så vi setter oss nok litt før 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres greit ut så lenge det er snacks og drikke tilgjengelig i lokalet

Anonymkode: 15857...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...