Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Alle trådløse bredbånd har ikke fri bruk, Noen har det, andre struper hastigheten over en viss datamengde pr måned.

Hvorfor kjøpe et som ikke har fri bruk? For meg ser det ut som at nærmest alle har tilnærmet fri bruk (2000 GB), har ikke sett noen som ikke har det eller mer. 

Anonymkode: e0c95...10c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor kjøpe et som ikke har fri bruk? For meg ser det ut som at nærmest alle har tilnærmet fri bruk (2000 GB), har ikke sett noen som ikke har det eller mer. 

For det første kan man ikke nødvendigvis velge alle over alt. Man er avhengig av at de enkelte leverandørene kan levere der en bor.

For det andre er ikke grense på 2000 GB fri bruk. Det er "fri bruk" opp til 2000 GB. De kunne like godt skrevet 2000 GB som datapakke.

Til sammenligning har mobilen min ALENE brukt rett under 400GB til nå denne måneden. I tillegg kommer nettbrett og laptop for meg, 2 Apple TVer hjemme, to nettbrett til og en mobil til. Så 2000 GB hadde for vår del vært brukt opp i løpet av første halvdel eller før av en måned.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

2000 GB er definitivt ikke fribruk

Anonymkode: 787cc...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...