Gå til innhold

PSP


@lfa

Anbefalte innlegg

Hvis jeg kjøper en PSP i utlandet, kan jeg da kjøpe spill til den i Norge, eller må jeg kjøpe de i samme land som den er kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Snart medlem*

Man skal kunne bruke spill kjøpt i Norge til en utenlandsk PSP - men jeg er usikker på om dette også gjelder for film. Uansett - hvis den er kjøpt i hvilket som helst europeisk land er det ingen kompatibilitetsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Hvis du leser rundt omkring på nettet, så finner du ingen informasjon om at PSP'en er soneavhengig, slik som DVD'er, Xbox-spill, PS2-spill og Gamecube-spill. Min kjære hadde planer om å kjøpe PSP fra USA.

På en annen side er det jo ingen spill og konsoller tidligere som har vært sonefrie, så jeg på min side tror ikke på at den er sonefri før jeg ser det.

Titt litt rundt på sony.com og skriv evt et innlegg i forumet der for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Tror ikke det er noe problem med en utenlandsk PSP, er i tilfelle kun en oppgradering som trengs. Det eneste jeg vet er at hvis det skulle bli noe problemer med den så får du ikke hjelp her i Norge. I Norge har jo forbrukere ganske bra rettigheter, vet ikke hvordan det er i andre land...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...