Gå til innhold

er alle knebukser kjerring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hva skal man da kle seg i på varme dager på jobb?

Anonymkode: 6ae4e...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kler meg i capribukser og driter i om det er kjerring. :nigo: 

Anonymkode: 2caf6...de9

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri hatt sansen for capribukser/knebukser (og ja, min personlige mening er at det er skikkelig kjerring). Alternativ er jo skjørt eller kjole. 

Anonymkode: 48100...fd0

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kler meg i capribukser og driter i om det er kjerring. :nigo: 

Samme her. Jeg liker det, det er passende i hht kleskode på jobb og siden jeg ikke er særlig glad i skjørt eller kjoler så er knebukser/capri et fint alternativ.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er det mindre kjerring med kjole og en tynn tights?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Nei. Hvorfor ha tights under kjole? Det blir ikke mer 2003 enn det.

Anonymkode: 63c12...a5c

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er verre.. 😅

Når det er sagt har jeg dessverre en jobb som gjør at jeg ikke kan bruke kjole og skjørt, sånn som noen foreslår. Knebukser bruker jeg heller ikke, så da blir det til at jeg bruker jeans med ankellengde som jeg bretter opp enda litt til. 

Anonymkode: 57bd3...190

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, baggy olashorts eller pen dress-shorts er ikke nødvendigvis kjerring. Men capribukser fra Floyd er kjerring og sidestilt med tights og kjole

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så jævlig kjerring også. Mangler bare en tunika på toppen.

Anonymkode: 30598...0f5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mariama

Jeg går for luftige bukser i full eller ankel-lengde på jobb. Velger lin, viskose eller silke, og syns stoffet har mer å si for komfort enn lengden.

Litt uformelt, men går greit for sommeren men luftige skjorter eller hele og fine t-skjorter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker glatt knebukser. Det blir bare kjerring om du er kjerring😄

Personlig syns jeg buksene ungdommene går med nå til dags er langt mer kjerring. Vide, uformelige dongeribukser som gir dem bred rumpe og nada former. Og med tykke, uformelige gensere på toppen så tar jeg meg selv i å undres hvordan noen av de noensinne får pult😂

Anonymkode: a7607...4f7

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Capribukser er sidestilt med tights og tunika, det blir ikke mer kjerringstil enn det. Jeg går med tynne penbukser i feks lin når det er skikkelig varmt. 

Anonymkode: 169fd...c2f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Summeer skrev (9 minutter siden):

Nei, baggy olashorts eller pen dress-shorts er ikke nødvendigvis kjerring. Men capribukser fra Floyd er kjerring og sidestilt med tights og kjole

Altså, olashorts er ikke passende jobbantrekk, med mindre man jobber i veivesenet eller noe sånt. Som minienthe nevner må man også tenke litt på kleskode, og personlig vil jeg heller være kjerring enn sjuskete.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Personlig syns jeg buksene ungdommene går med nå til dags er langt mer kjerring. Vide, uformelige dongeribukser som gir dem bred rumpe og nada former. Og med tykke, uformelige gensere på toppen så tar jeg meg selv i å undres hvordan noen av de noensinne får pult😂

Dette! :rulle:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Enig. De unge skjønner ikke selv at de kler seg kjerring selv😂 For ikke å snakke at de farger håret grått, samtidig som de er nedlatende mot de eldre. Snakk om å sitte i glasshus.

Endret av Adrenalina1
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeansshorts av typen baggy tror jeg aldri jeg har sett på jobb noensinne. Det er vel strengt tatt lov i hht kleskoden men det passer ikke helt inn.

Dressede shortser er innenfor men jeg lurer ltt på om vi tenker på ulike ting her. Når jeg tenker på "godkjente shortser" til jobbruk så tenker jeg knelengde eller nedenfor og jeg mistenker at det er noe annet som kanskje menes i de to eksemplene over?

Forøvrig det samme med skjørt/kjoler, det er knelengde eller lenger som gjelder der og hvis man foretrekker det valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Adrenalina1 skrev (9 minutter siden):

Enig. De unge skjønner ikke selv at de kler seg kjerring selv😂 For ikke å snakke at de farger håret grått, samtidig som de er nedlatende mot de eldre. Snakk om å sitte i glasshus.

Hvem er det som er nedlatende, sa du???

Anonymkode: 13da2...73b

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem er det som er nedlatende, sa du???

Anonymkode: 13da2...73b

Bare kommer med fakta jeg. Ikke noe nedlatende i det☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei. Hvorfor ha tights under kjole? Det blir ikke mer 2003 enn det.

Anonymkode: 63c12...a5c

jeg liker ikke å ha bare ben generelt. Det ser bedre ut med strømpebukse.

Anonymkode: 855f8...f35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste capribuksen jeg har er en turshorts fra Bergans som jeg bruker på tur 

Er det varmt så fortrekker jeg skjørt eller kjoler, alternativt en sort eller mørk grå cityshorts som går ned til knærne (rett over knærne, ikke under) i bomull. Nå har jeg nesten hele veien jobbet i helsevesenet, men jeg hadde noen år der der jeg jobbet i en butikk med dresskode, og da funket cityshorts sammen med en bluse (som dekket overarmene og ikke var utringet)

Jeg er 45 år og kunne aldri ha tenkt meg piratbukser eller tights og tunika. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt kjerring er det, ja. Sånn generelt. 

Hvis du lar buksene gå noen cm lengre ned til ankelen, så blir det hakket mer ungdommelig. 

For luftige bukser til kontoret så kan jeg også anbefale disse løse buksene med print på som er overalt nå, de er superdeilige å gå i. Style med en hvit t-skjorte og kule solbriller.

Fashionable pants 2021-2022 - the latest trends and trends in pants,  fashionable styles and m... | Fashion, Fashion pants, Outfits

Anonymkode: 03524...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...