Gå til innhold

Rasistisk fyr spurte om snap, men hvorfor?


Hege q

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er litt forvirret så tenger litt hjelp her. Jeg er fra Eritrea, så meg og en par venner var i byen og da vi reiste oss for å gå var den en hvit fyr som kom bort til meg for å spørre om snappen min, jeg ga han. Vi chatta i sånn nesten en måned. Fyrn er litt rar, han begynte å kalle meg for svarting, gorilla osv. Men hvorfor spurte han om snap hvis han er rastisk? Gir ikke mening. Er dette normalt ? Jeg føler på en måte han gjorde det dor å «mobbe» meg online siden han er rastisk, men det kan ikke være slik siden det er for mye å gjøre alt dette bare for å være rastisk online. Har noen opplevd dette før og hva er grunnen, og hva var hans mål med alt dette? 
Han ville til å med vi skulle til bowling sammen da vi starta å chatte. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Granita skrev (5 minutter siden):

Du burde spare på meldingene og blokke han. Han virker ikke trygg. 

Jeg har blokkert han allerede men skjønner ikke hvorfor han i det hele tatt spurte om å finne på noe osv hvis han er rasitsik

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært avvisende på noen måte før han ble rasistisk?  Enkelte mennesker takler det særs dårlig og reagerer med å bli direkte barnslig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanseløs skrev (10 minutter siden):

Har du vært avvisende på noen måte før han ble rasistisk?  Enkelte mennesker takler det særs dårlig og reagerer med å bli direkte barnslig.

Ja på en måte, han sa det rett etter jeg sa «nei», han spurte om jeg ville henge med han, og jeg sa nei, og han bare «din gorilla» men ett nei kan jo ikke være så ille at jeg forandrer fyrn til å være rasistisk. Og lxm er fyrn rastisk generelt eller tror du han sa det fordi han ble «sur»

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege q skrev (5 minutter siden):

Ja på en måte, han sa det rett etter jeg sa «nei», han spurte om jeg ville henge med han, og jeg sa nei, og han bare «din gorilla» men ett nei kan jo ikke være så ille at jeg forandrer fyrn til å være rasistisk. Og lxm er fyrn rastisk generelt eller tror du han sa det fordi han ble «sur»

Det kan jeg jo ikke være helt sikker på men jeg tror han taklet avvisningen din dårlig og ble sur. Uansett hva grunnen er vil jeg bare gratulere deg med å være kvitt en idiot 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ikke ut som en fyr du får noe positivt ut av å verken henge med eller ha på snap. Fint at du fant det ut så fort! 😊👏 Jeg tror nok ikke det er «din skyld» at han plutselig kom med rasistiske kommentarer, for en fyr som ikke i utgangspunktet har slike holdninger, ville aldri sagt slikt uansett hvor sur han hadde blitt. Men godt spørsmål om hvorfor han da ville ha snappen din! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaabarnsliv skrev (1 time siden):

Det hørtes ikke ut som en fyr du får noe positivt ut av å verken henge med eller ha på snap. Fint at du fant det ut så fort! 😊👏 Jeg tror nok ikke det er «din skyld» at han plutselig kom med rasistiske kommentarer, for en fyr som ikke i utgangspunktet har slike holdninger, ville aldri sagt slikt uansett hvor sur han hadde blitt. Men godt spørsmål om hvorfor han da ville ha snappen din! 

Sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dustete

Toxic menn når de blir avvist, folk som gjerne skulle fått en ørefil med balltre:

"Du var for feit alikevel"

Etc etc

Det er han, og kompisene hans, det er galt med. Alle de behandler damer som "eeeyyyh du er deilig azzzzz la oss knulle" og når de blir avvist kommer hatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege q skrev (3 timer siden):

Hei. Jeg er litt forvirret så tenger litt hjelp her. Jeg er fra Eritrea, så meg og en par venner var i byen og da vi reiste oss for å gå var den en hvit fyr som kom bort til meg for å spørre om snappen min, jeg ga han. Vi chatta i sånn nesten en måned. Fyrn er litt rar, han begynte å kalle meg for svarting, gorilla osv. Men hvorfor spurte han om snap hvis han er rastisk? Gir ikke mening. Er dette normalt ? Jeg føler på en måte han gjorde det dor å «mobbe» meg online siden han er rastisk, men det kan ikke være slik siden det er for mye å gjøre alt dette bare for å være rastisk online. Har noen opplevd dette før og hva er grunnen, og hva var hans mål med alt dette? 
Han ville til å med vi skulle til bowling sammen da vi starta å chatte. 

Bisarr og gæern oppførsel av fyren. Helt merkelig 🤯 fyren høres sprø ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dustete skrev (1 time siden):

Toxic menn når de blir avvist, folk som gjerne skulle fått en ørefil med balltre:

"Du var for feit alikevel"

Etc etc

Det er han, og kompisene hans, det er galt med. Alle de behandler damer som "eeeyyyh du er deilig azzzzz la oss knulle" og når de blir avvist kommer hatet.

Ja dette her 👆

En del menn er dessverre sånn☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granita skrev (3 timer siden):

Du burde spare på meldingene og blokke han. Han virker ikke trygg. 

Dette her også 👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert han var rasistisk, bare et jævla rasshøl. Han sa kanskje bare det han trodde ville såre deg mest.

Kan også hende han var rasistisk, men at han også samtidig blir tiltrukket av mørke trekk. Ikke nødvendigvis noen motsetning det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athod skrev (51 minutter siden):

Er ikke sikkert han var rasistisk, bare et jævla rasshøl. Han sa kanskje bare det han trodde ville såre deg mest.

Kan også hende han var rasistisk, men at han også samtidig blir tiltrukket av mørke trekk. Ikke nødvendigvis noen motsetning det.

Ja, kan hende. Det er vansklig o lese fyrn, han har sånn 10 forskjellige personligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Bisarr og gæern oppførsel av fyren. Helt merkelig 🤯 fyren høres sprø ut.

Jeg vet, han er drit rar. Rareste personen jeg har møtt, han flexe også at han er hvit.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege q skrev (Akkurat nå):

Ja, kan hende. Det er vansklig o lese fyrn, han har sånn 10 forskjellige personligheter

Høres ut som en vrang og rar fyr 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hege q skrev (1 minutt siden):

Jeg vet, han er drit rar. Rareste personen jeg har møtt, han flexe også at han er hvit.

Det er rødt flagg🚩 da. Skryte av at han er hvit…🥴må være noe gærent med han 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Det er rødt flagg🚩 da. Skryte av at han er hvit…🥴må være noe gærent med han 🥴

Ja han var ofte sånn «jeg er whiteboyen» «whiteboy» «Du vet at jeg er norsk?»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege q skrev (1 minutt siden):

Ja han var ofte sånn «jeg er whiteboyen» «whiteboy» «Du vet at jeg er norsk?»

Herregud 🫢 så dustete 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...