Gå til innhold

Hvordan få han til å forstå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem, jeg får bare ikke mannen til å forstå at det sårer moren min. Vi dro til mamma nå i helgen som var og når vi var der så er det null problem. Vi kom sent fredag kvelden og mannen ville absolutt besøke broren sin. Problemet er jo at ja han er singel men vi har nettopp vært sammen med med han i 1 uke sammen med resten av søsken flokken. Svogeren min er stadig ute å reiser og for 3 uker siden var han hos oss i 1 uke. Mamma er alene i verden bortsett fra meg og vi er ikke der så ofte. Mannen min har godt forhold til mamma så det er ikke der det ligger heller. Når vi først kommer hadde hun satt pris på at vi var der men han skal absolutt til broren sin. Vi reiste tidlig søndag morgen og mesteparten av tiden gikk hos svogeren min. Jeg kjente at jeg var realt gretten og slet med å være blid hos svogeren min fordi jeg tenkte på mamma.  Og hun var lei seg da vi kom tilbake til henne på lørdagskvelden etter å ha være der i en del timer hos denne svogeren min. Ja det er ikke bare å ta henne med fordi han har Asberger og elsker å fortelle de samme vitsene som vi har hørt i de siste 12 årene og mamma klarer heller ikke å høre på de ørten YouTube klippene han skal vise frem som vi så hver eneste dag. Ikke en gang jeg klarer å le av de. Så mamma sa bare trist at dere får bare reise dit. Jeg tilbød meg å bli igjen men det ble for dumt. Men mannen min forstår tydeligvis ikke hvorfor jeg ble lei meg for å måtte reise til svogerne min når vi skulle være hos mamma en sjelden helg. Hvordan gå frem for å få han til å forstå

Anonymkode: 66d80...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kunne ikke du være med din mor mens han var med broren da?

Anonymkode: 4d53b...98e

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tangent skrev (19 minutter siden):

Hvorfor kunne ikke du være med moren din?

Det et fordi min svoger har Asberger og danner seg en egen sannhet hvis jeg ikke er med å da ringer han i dagevis etterpå. 

Anonymkode: 66d80...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor kunne ikke du være med din mor mens han var med broren da?

Anonymkode: 4d53b...98e

Det et fordi min svoger har Asberger og danner seg en egen sannhet hvis jeg ikke er med å da ringer han i dagevis etterpå. 

Anonymkode: 66d80...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke nødvendigvis at jeg måtte være med men mer at vi sjelden ser mamma men denne svogeren min er velfungerende og er mye på farta og derfor et stort sosialt nettverk. Mamma har ikke det, og når vi først skal dit så ønsker jo hun at vi er der litt

Anonymkode: 66d80...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det handler ikke nødvendigvis at jeg måtte være med men mer at vi sjelden ser mamma men denne svogeren min er velfungerende og er mye på farta og derfor et stort sosialt nettverk. Mamma har ikke det, og når vi først skal dit så ønsker jo hun at vi er der litt

Anonymkode: 66d80...af2

I min verden hadde dette vært sykt enkelt . Ha alenetid med moren min , mens kjæresten dro til broren sin. Å ikke svart noe på kritikk rundt det. Ingen har noe med hvor du bruker tiden din . Til mer oppmerksomhet du gir konflikt / kritikk , til mer blir det. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det et fordi min svoger har Asberger og danner seg en egen sannhet hvis jeg ikke er med å da ringer han i dagevis etterpå. 

Anonymkode: 66d80...af2

So what ? Det får din mann ta seg av i så fall.. høres merkelig ut at du bryr deg sånn om det, du vet jo at han har en diagnose? 

Anonymkode: 4d53b...98e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...