Gå til innhold

Grilling -til en mengde gjester.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I tvil om hvor denne skal legges, siden det går vel så mye på sosiale relasjoner. Griller svært lite selv, siden jeg alltid blir dårlig av grillmat. Men, hva er greia -grille i ei lita badeshorts med hår 'overalt' og i en bikinitopp og stringtruse, med flagrende langt hår. Det er så varmt at svetten renner - ikke minst over en grill i denne varmen. Er dette vanlig grillekutyme? Spør fordi jeg som sagt ikke har peiling. Har ikke sett slik manglende påkledning og langt flagrende hår når fok lager mat innendørs. Her snakker jeg om forholdsvis langvarig grilling, og som sagt til mange. Hadde ikke vært et annet spørsmål fra meg om det dreide seg om et par gjester, hva er vanlig?

Anonymkode: 0ccf3...292

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som er spørsmålet? Det er da ingenting unormalt med hverken å ha grillfest, være lettkledd eller å ha håret løst på sommeren?

Nei, inne på kjøkkenet hjemme ville det vært rart å iføre seg bikini, men er man på stranda og griller med venner er da bikini forventet antrekk, grilling eller ei?

AnonymBruker
Skrevet
Anononyma skrev (8 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hva som er spørsmålet? Det er da ingenting unormalt med hverken å ha grillfest, være lettkledd eller å ha håret løst på sommeren?

Nei, inne på kjøkkenet hjemme ville det vært rart å iføre seg bikini, men er man på stranda og griller med venner er da bikini forventet antrekk, grilling eller ei?

Hmm ok. Greit svar. Langt løst hår som blåser i vinden, hårmatte fra skuldre og ned og masse svette er innafor ved grilling. Takk for svar -skrev jo i innlegget at jeg ikke har peiling på 'grillregler'😊. Har vel ikke antydet noe om i mitt innlegg at det er ganske vanlig å lage mat innendørs i bikini -my point exactly - selv om det sikkert finnes noen av de. Grilling er tydeligvis overhodet ikke for meg 🙃

Anonymkode: 0ccf3...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...