AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Hei! Jeg har datet en fyr en kortere periode og den seneste uken har jeg vært litt dårlig med feber, hoste o.l. Fikk også et munnsår inni munnen, og legen min var var veldig klar på at dette ikke var herpes, men vanlig afte - som han bekreftet ikke var smittsomt. Tilbragte noen dager med daten, hvor vi hadde mye sex og deriblant også oralsex. Igår derimot så dro jeg til legen på nytt for å ta en test av dette munnsåret, for det gjorde veldig vondt, og jeg hadde en litt kjip følelse. Nå viser det seg selvsagt at det var HSV-1, og jeg føler meg så forferdelig dum😭 Er det en liten mulighet for at han ikke vil bli smitta? Vi har egentlig avgjort at det ikke blir noe mer dating på oss, og syntes derfor denne samtalen blir sjukt vanskelig å ta…. Anonymkode: aac4e...eb4 1
Hallo12345 Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 uff for en klein situasjon 😅 Ja, han kan forresten bli smittet.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Absolutt mulig at det ikke smitter. (men jeg fikk utbrudd etter den ene gangen vi var uforsiktige og kjæresten smittet meg). Anonymkode: 4dcc2...a7d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Angående herpes så har du ingen plikt til å informere. Du har jo til og med handlet i god tro med bekreftelse fra lege, så du skal ikke føle deg dum. Hva du gjør er opp til deg. Vær i alle fall ærlig om han spør. Hsv-1 er jo litt mer "stuerent" og noe over 50% av nordmenn har, så ikke så voldsomt flaut.. Men kjipt å få kjønnsherpes ut av det. Anonymkode: 6b227...018 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 Takk for svar. Jeg håper jo selvsagt at det egentlig ikke smitter, eller at han får noen symptomer - og hvertfall ikke på penisen hans. Rives veldig mellom å informere for ryddigheten skyld, men også å bare la det gå sin gang. Det kan jo egentlig være at det er han som har smittet meg også, når jeg tenker meg om 🤷🏼♀️ Nei, altså… Vanskelig det her. Anonymkode: aac4e...eb4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #6 Skrevet 19. juli 2022 Hva med å la være å ha tilfeldig sex?? Anonymkode: 42315...aaf 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #7 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva med å la være å ha tilfeldig sex?? Anonymkode: 42315...aaf Om du ikke ønsker tilfeldig sex, så er det helt greit. Men hva jeg gjør, og hva jeg ønsker er helt opp til meg - uten fordømmelse🙋🏼♀️ Så nei, har ikke planer om å slutte med tilfeldig sex. Anonymkode: aac4e...eb4 3 1 1
Jr.Garcon Skrevet 19. juli 2022 #8 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om du ikke ønsker tilfeldig sex, så er det helt greit. Men hva jeg gjør, og hva jeg ønsker er helt opp til meg - uten fordømmelse🙋🏼♀️ Så nei, har ikke planer om å slutte med tilfeldig sex. Anonymkode: aac4e...eb4 Beskyttelse- kondom - kan jo være en fordel hvis man ønsker tilfeldig sex og bryr seg om egen og andre sin helse. Selv om vi lever i 2022 så er det lov å bruke hue. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Skrevet 19. juli 2022 Jr.Garcon skrev (4 minutter siden): Beskyttelse- kondom - kan jo være en fordel hvis man ønsker tilfeldig sex og bryr seg om egen og andre sin helse. Selv om vi lever i 2022 så er det lov å bruke hue. Og det er jeg helt enig i. Tilfeldig sex betyr ikke nødvendiges null beskyttelse! Ikke det at jeg skal behøve å måtte forsvare meg selv, men kondom ble brukt under sex - bare ikke under oralsex i dette tilfellet ☺️ Dessverre. Anonymkode: aac4e...eb4 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #10 Skrevet 19. juli 2022 80% har antistoffer mot HSV1, så det er strengt talt 20% at han blir smittet Anonymkode: 2acde...703 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #11 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 80% har antistoffer mot HSV1, så det er strengt talt 20% at han blir smittet Anonymkode: 2acde...703 Jeg har både HSV1 og 2. Hatt 1 siden barndommen, rundt munnen. Fikk HSV2 i underlivet når han jeg var i fast forhold med utførte oralsex på meg når han hadde munnsår. Helt forferdelig smertefullt. Må nå bruke medisiner. Man kan ha HSV2 også på munn og HSV1 i underlivet og omvendt. Anonymkode: 84c5c...f44
ClausSaus Skrevet 20. juli 2022 #12 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Om du ikke ønsker tilfeldig sex, så er det helt greit. Men hva jeg gjør, og hva jeg ønsker er helt opp til meg - uten fordømmelse🙋🏼♀️ Så nei, har ikke planer om å slutte med tilfeldig sex. Anonymkode: aac4e...eb4 For en fin holdning fra en som forøvrig lurer på om hun nettopp har gitt en mann herpes…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #13 Skrevet 20. juli 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har både HSV1 og 2. Hatt 1 siden barndommen, rundt munnen. Fikk HSV2 i underlivet når han jeg var i fast forhold med utførte oralsex på meg når han hadde munnsår. Helt forferdelig smertefullt. Må nå bruke medisiner. Man kan ha HSV2 også på munn og HSV1 i underlivet og omvendt. Anonymkode: 84c5c...f44 Ts fikk påvist HSV 1 og ikke 2 Anonymkode: 2acde...703
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #14 Skrevet 20. juli 2022 det merker du når han plutselig prøver ringe deg osv 😅 Anonymkode: e3612...b5d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #15 Skrevet 20. juli 2022 ClausSaus skrev (1 time siden): For en fin holdning fra en som forøvrig lurer på om hun nettopp har gitt en mann herpes… Hun tvang han vel ikke til å gjennomføre risikosex akkurat. Og, det kan like gjerne være han som smittet henne, man får gjerne første utbrudd kort tid etter smitte. Anonymkode: 9a08b...795 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå