Gå til innhold

Chess faktura


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Er det flere som har hatt "problemer" med Chess sine fakturaer? Jeg sjekket saldoen for et par dager siden, og da sto forbruket på litt over 100kr, mens regningen jeg fikk i dag var på kr 69.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chess driver med noe enormt rot når det gjelder fakturaer!

En kamerat av meg betaler fakturaen han får i posten, men av en eller annen grunn registrerer chess det som om han har betalt denne to ganger, så de sender han en sjekk pålydende beløpet i retur. Dvs at han faktisk ringer gratis. Dette til tross for at han har sagt fra til chess, men de hører visst ikke på ham. Og dette gjentar seg hver måned :ler: Og hva kan man gjøre da? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chess driver med noe enormt rot når det gjelder fakturaer!

En kamerat av meg betaler fakturaen han får i posten, men av en eller annen grunn registrerer chess det som om han har betalt denne to ganger, så de sender han en sjekk pålydende beløpet i retur. Dvs at han faktisk ringer gratis. Dette til tross for at han har sagt fra til chess, men de hører visst ikke på ham. Og dette gjentar seg hver måned :ler: Og hva kan man gjøre da? :forvirret:

:hoho: Så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt mye problemer med dette... Får purringer selv om jeg har betalt osv... Fikk en purring senest i dag faktisk....  :frustrert:

Har du fått med deg at de har skiftet kontonummer..?

Har ikke opplevd rot fra dem, jeg, men skule gjerne ringt gratis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...