Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg en ipad og i den forbindelse har jeg et par spørsmål jeg håper noen kan svare meg på. Jeg kommer til å bruke den til enkel nettsurfing. mail, Facebook o.l. En del streaming og tillegg noe skriving. Jeg så nå at jeg har mulighet til å få kjøpt den billigste ipaden fra 2020 billigere enn den fra 2021. Er det noen som vet om jeg vil klare meg med den?eller bør jeg kjøpe den fra 2021? Hva er forskjellen på dem? Det med at jeg må kjøpe tastatur og eventuelt penn i tillegg vet jeg, men tenker på andre ting. Må jeg vurdere ipad air? Pro? Eller mini? Eller er det ok med vanlig ipad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å skulle gi deg noen konkrete tips når du kan gjøre alt du skal på alle enhetene, men hvis du skal ha et tastatur så det blir liknenes enn PC, burde du holde deg unna Minien, den blir for liten tror jeg. Tenk på hvor mye du vil bruke den, batterilevetiden, utseendet, størrelsen, kameraet og andre faktorer som betyr noe for deg. Jeg personlig er egt veldig glad i iPad mini 2021 da den er passe stor og enkel å få med seg rundt. Har ikke behov til å bruke den med tastatur, men kun til spill, nettsurfing og film og serier. Passer utmerket til det. 

Skrevet

Ok. Takk for svaret. Da får jeg undersøke batteritidene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...