Gå til innhold

Gavetips til jenter på 16?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg trenger gavetips til ei som blir 16. Hun liker å tegne osv, bruker ikke sminke eller skjønnhetsprodukter. Hun liker japansk og koreansk drama. 

Jeg har lite peiling på hva som er gøy for jenter på den alderen. Klær vet jeg lite om, men ser for meg hva hun hadde likt og kanskje brukt på skolen. 

Anonymkode: 2d99b...048

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er foresten tanta hennes på over 30 :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp sexy undertøy! Hun er jo lovlig!!😉😛

Anonymkode: c28d3...5fa

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bor i Oslo gavekort på Asia markedet på Arkaden

Anonymkode: 4d934...3ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spisepinner på kitchn

Anonymkode: 4d934...3ce

Skrevet

Penger eller festival eller konsertbillett?

• Liker 1
Skrevet

Gavekort på Outland, eller finne noe stasj derfra kanskje? 

• Liker 2
Skrevet

K-pop er veldig populært for tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på senter

Anonymkode: d7cf6...9fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En 16-åring går jo på videregående. 
Kanskje hun trenger noe til skolen? Type: En ekstra god trykkblyant, eller en fin skrivebok eller noe sånt? 
Du vet, sånt som studenter bruker, men som de sjelden velger å kjøpe selv. 

Liker hun bøker, så kan du jo kjøpe en bok i riktig sjanger? 

Anonymkode: 8fc21...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Tegneutstyr er dyrt, så det hadde jeg kjøpt :) Feks god tegneblokk, tegnetusjer, blyanter i ulik hardhet. «Japansk og koreansk drama» kan jo være så mangt, hva med tegneseriebok? Min jente med samme interesser som din niese, liker for eksempel Fullmetal alchemist. Alternativt gi henne Amazon prime om hun ikke har det, der har de mange bra serier :) 

Anonymkode: 57244...7a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på Zalando? 

Anonymkode: 263b0...4f0

Skrevet

Jeg ville kjøpt tegnesaker av skikkelig kvalitet til henne. Å tegne er en fin hobby som jeg gjerne ville bygget oppunder. Ellers er det ofte mest populært å få penger, tror jeg 😊

AnonymBruker
Skrevet

Spør henne?

Jeg syns det er rart man heller vil gi masse crap man ikke vet om de trenger enn å faktisk spørre. Det gjør vi i min familie, og det gjør at vi sjeldent får noe vi ikke har bruk for eller trenger. Å få noe som bare blir liggende er ganske bortkastet.

Når jeg var liten var det noen tanter som aldri spurte derimot, de fikk jeg alltid sminke av. Vel, brukte aldri sminke før jeg var 20...

Anonymkode: a40db...8e1

AnonymBruker
Skrevet

Takk for fine råd. Jeg skal spørre henne, men hun er litt beskjeden, så om jeg ikke får noen gode svar fra henne er gavekort perfekt 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du skriver «jenter på den alderen» - dette er ei jente, ikke sant? Og du har jo allerede sagt hva hun er interessert i. 

Jeg synes også gavekort er en skikkelig dårlig gave om du ikke VET at den butikken er en favoritt. Hadde heller gitt penger da. Det er populært hos de fleste, om enn ikke så kreativt (men mer enn gavekort). 

Anonymkode: 57244...7a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...