Gå til innhold

Hva er ditt favorittforum

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kommer helt an på hvor det foregår noen interessante diskusjoner ;)

Jeg bruker ikke tid på å lese dagbøker, ordleker, snikksnakk .. og veldig sjelden leser jeg data, mat, kropp, ris&ros, personlige meldinger, osv... Jeg har det travelt og liker effektivitet :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg holder meg stort sett til "nyeste innlegg" og "mine innlegg" så det betyr at jeg er omtrent overalt.

Samme her. Derimot, om denne funksjonen ikke fantes, ville jeg nok gått rett inn på de fleste forum, foruten kjæledyr.

Skrevet
Samme her. Derimot, om denne funksjonen ikke fantes, ville jeg nok gått rett inn på de fleste forum, foruten kjæledyr.

Jeg ville nok forresten ikke tatt turen innom ordleker så ofte heller. Syns ikke de trådene er så VELDIG spennende, som regel.

Skrevet

-Aktuelle saker.

-Generelt.

-Hus & Hage.

-Kjæledyr.

-Kultur.

-Reiseliv.

-Samliv og Relasjoner.

-Ordleker.

Og alle de andre, minus dagbøker.............. :kgblunk:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

generell debatt,graviditet,forbruker & økonomi,dagbøker

Skrevet

Velvære, kropp, samliv, guttas rom, hus og hage, kjæledyr, økonomi, generel debatt + + + Vel, det var visst nesten alle, det

Skrevet

For tiden er jeg omtrent bare på Graviditet. Blir nok også en del på Jula 2005 i de neste ukene.

Skrevet

Er mest inne på dagbøkene men bruker også endel tid på mine innlegg/nye innlegg.

Skrevet

Generell debatt, kropp og helse, kjæledyr, velvære, samliv.

Skrevet

Jeg er stort sett på kropp, mat og velvære. Hender jeg stikker en tur innom barn og familie dersom jeg vil ha fatt i noen arrogante mennesker å krangle med.

Gjest Sesselja
Skrevet
Jeg er mest innom "Kultur, film....", "Forbruker og økonomi" og "Hus, hage og hobby".

Samme her. Jeg er innom mange andre, men dette er nok favorittene ja.

Skrevet

Hus og hage (ikke hobby!), mat og drikke, og kultur. Dette var mine favoritter.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Barn og drikke, samt skråseksualitet. Setter aldri mine ben i dagbøker og julefora

Gjest LoisLane
Skrevet

Barn og familie, kultur, mat og drikke og generell debatt. Disse må jeg innom på en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...