Gå til innhold

svipptur til utlandet i helgene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo blitt mer normalt å reise utenlands igjen, og jeg vil gjerne se og oppleve litt mer. Jeg er egentlig veldig spontan, og det hadde vært gøy å hive seg på flyet en fredagskveld, og tilbake igjen på søndags kveld. Kunne gjerne tenkt meg turer til Italia, Spania, England, Irland, Island etc, på en liten helgetur. Nå flytter jeg til en storby, det er derfor blitt veldig mye enklere å ta seg en spontan tur ☺️ Hva gjorde og opplevde du på slike helgeturer til utlandet, og hvor reiste du? Kan du anbefale noe?

Anonymkode: 605a0...c80

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå er det jo blitt mer normalt å reise utenlands igjen, og jeg vil gjerne se og oppleve litt mer. Jeg er egentlig veldig spontan, og det hadde vært gøy å hive seg på flyet en fredagskveld, og tilbake igjen på søndags kveld. Kunne gjerne tenkt meg turer til Italia, Spania, England, Irland, Island etc, på en liten helgetur. Nå flytter jeg til en storby, det er derfor blitt veldig mye enklere å ta seg en spontan tur ☺️ Hva gjorde og opplevde du på slike helgeturer til utlandet, og hvor reiste du? Kan du anbefale noe?

Anonymkode: 605a0...c80

Det er da flyprisene er på det høyeste :) Har du masse penger er det bare å slå seg løs! Det er utallige muligheter! London med sin historie, uteliv og severdigheter! Du kan besøke denne byen 1000 vis av ganger og ikke fått sett alt. Berlin er en annen by med mye spennende historie! Paris, Krakow med Osewicim i kort avstand er en annen mulighet.

Det  høyeste "fjellet" i Berlin er en enorm høyde som er bygget opp av restene av Berlin etter 2 verdenskrig da de ryddet opp. Ganske spesielt egentlig :)  Nesten umulig å nevne alt, for det avhenger av hva du liker og  hva du setter pris på.

Jeg hadde heller reist ut en lørdag og tilbake en mandag om du har muligheten til det, da får du mye rimeligere flybilletter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...