AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Min mann har ett barn fra før. En gutt på 14 år. Han bor hos oss 50%. Han er en aktiv gutt som spiller fotball. Min kjører til kamper hele tiden også de ukene han er hos mor. Mor jobber mye kveld, så hun kan ikke bestandig kjøre. Nå er det snart norway cup. Det er mor sin uke. Men hun skal ikke bli med. Så far sa at vi kan dra. Da sa mor nei. Hun hater meg, så det er nok grunnen. Men kan hun nekte oss det? Gutten vil gjerne at vi kommer Anonymkode: 2e20d...5ad
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min mann har ett barn fra før. En gutt på 14 år. Han bor hos oss 50%. Han er en aktiv gutt som spiller fotball. Min kjører til kamper hele tiden også de ukene han er hos mor. Mor jobber mye kveld, så hun kan ikke bestandig kjøre. Nå er det snart norway cup. Det er mor sin uke. Men hun skal ikke bli med. Så far sa at vi kan dra. Da sa mor nei. Hun hater meg, så det er nok grunnen. Men kan hun nekte oss det? Gutten vil gjerne at vi kommer Anonymkode: 2e20d...5ad Ingen kan nekte dere å dra på Norway cup Anonymkode: 8860f...037 9
Gjest Hottentått Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 Hun kan vel ikke nekte dere å se på at sønnen hans spiller kamp?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Faren kan dra. Du kan sikkert med loven i hånd trumfe gjennom din tilstedeværelse, men er nå det så sabla lurt da? Anonymkode: 57029...987 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 Nei, hun kan ikke nekte dere å dra å se gutten spille kamp.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 Hun kan ikke bestemme slikt. Stakkars gutt. Hvis hun ikke skal så kan bare dere dra å støtte gutten. Dere skal ikke spørre om tillatelse til å se på barnet spille. Blir så forbanna på egoistiske mennesker! Anonymkode: a5f21...023 1
Nymerïa Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 Hva mener du med om mor kan nekte? Om det finnes en lov som gir henne denne retten? Loven om tilskuere på idrettsarrangementer? Eller spør du om det er mulig at hun nekter? Tenker du at dere trenger hennes tillatelse til å dra på Norway Cup? Trenger vi også hennes tillatelse til å dra på Norway Cup? Hva skjer om vi ikke innhenter hennes tillatelse og drar likevel? Forresten har naboen din kommet deg i forkjøpet med problemstillinga. Allerede i mai. Kanskje du finner kanskje nyttige svar her 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå